Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/700
Title: Об'єктивні передумови переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПК
Other Titles: Объективные предпосылки перехода к концепции инновационного маркетинга в предприятиях АПК
Objective conditions of transition to the concept of innovative marketing in the farms
Authors: Данько, Юрій Іванович
Блюмська, Ксенія
Данько, Юрий Иванович
Блюмская, Ксения
Danko, Yurii Ivanovych
Blyumska, Kseniya
Keywords: концепції
аграрний ринок
інноваційний маркетинг
концепции
аграрный рынок
инновационный маркетинг
concept
agrarian market
innovative marketing
Issue Date: 2012
Publisher: Львівський національний аграрний університет
Citation: Данько Ю. І. Об'єктивні передумови переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПК [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько, К. Блюмська // Вісник Львівського національного аграрного ун-ту : наук. журнал. – Сер. «Економіка АПК» / Львівський НАУ. - Львів, 2012. - № 19 (1).
Abstract: Досліджено окремі теоретичні і практичні положення переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПК. На основі аналізу передового досвіду встановлено, що саме впровадження інновацій у маркетингову діяльність дає змогу підприємствам АПК позиціонувати себе на ринку агропродовольчої продукції. Виявлено, що більшість підприємств на сьогодні перебувають на початкових стадіях розвитку маркетингу, а відповідно, недостатньо конкурентоспроможні. Исследованы отдельные теоретические и практические положения перехода к концепции инновационного маркетинга в предприятиях АПК. На основе анализа передового опыта установлено, что именно внедрение инноваций в маркетинговую деятельность позволяет предприятиям АПК позиционировать себя на рынке агропродовольственной продукции. Выявлено, что большинство предприятий на сегодняшний день находятся на начальных стадиях развития маркетинга, а соответственно, не способны быть достаточно конкурентоспособными.
Description: The article explored some theoretical and practical position of the transition to the concept of innovative marketing in agricultural enterprises. Based on analysis of best practices found that the introduction of innovations in marketing activities allows the farms to position itself in the market of agro-food products. Found that most businesses today are in the initial stages of marketing, and therefore can not be sufficiently competitive.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/700
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf298,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.