Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7100
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T07:45:52Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T07:45:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Роль викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2018. – № 7. – С. 122-125. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7100 | - |
dc.description | The article is dedicated to the question of the teacher’s role in organizing the self-educational activity of students’. In our time the problem of self-educational activity has been becoming more and more actual while preparing specialists responding to all modern demands on the labour market. Thereby there are esential changes in the curriculam, more time is given for self-educational classroom and out-of-classroom activity. Students become more motivated during the study. | uk_UK |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається питання щодо ролі викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ. В наш час питання самостійної роботи стає найбільш актуальним при підготовці фахівців, яки відповідають сучасним вимогам на ринку праці. В зв’язку з цим відбуваються суттєві зміни в навчальному навантаженні, більше часу відводиться на самостійну поза-аудиторну роботу. Студенти стають більш мотивовані в навчанні. В данной статье автором рассматривается вопрос о роли преподавателя в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов. В наше время вопрос самостоятельной работы становитс все более актуальным при подготовке специалистов, которые отвечали бы всем требованиям современного рынка труда. В связи с этим происходят существенные изменения в учебной нагрузке, болше времени отдается самостоятельной аудиторной и вне-аудиторной работе. Студенты становятся боле мотивиронными в учебе. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UK |
dc.subject | самостійна робота | uk_UK |
dc.subject | пізнавальна активність | uk_UK |
dc.subject | мотивація | uk_UK |
dc.subject | самостоятельная работа | uk_UK |
dc.subject | познавательная активность | uk_UK |
dc.subject | мотивация | uk_UK |
dc.subject | self-educatioanl activity | uk_UK |
dc.subject | cognitive activity | uk_UK |
dc.subject | motivation | uk_UK |
dc.title | Роль викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ | uk_UK |
dc.title.alternative | Роль преподавателя в организации самостоятельной работы студентов ВУЗ | uk_UK |
dc.title.alternative | The teacher’s role in organizing self-education activity of students’ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
роль викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ.pdf | 310,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.