Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7389
Назва: | Методика перевірки знань студентів |
Інші назви: | Методика проверки знаний студентов Methodology for Students' Knowledge Checking |
Автори: | Марченко, С. В. Марченко, Т. А. Марченко, С. В. Марченко, Т. А. Marchenko, S. V. Marchenko, Т. А. |
Ключові слова: | тестовий контроль технічне забезпечення рівень викладання тестовый контроль техническое обеспечение уровень преподавания test control technical support level of teaching |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Science and Education Ltd |
Бібліографічний опис: | Марченко С. В. Методика перевірки знань студентів [Електронний ресурс] / С. В. Марченко, Т. А. Марченко // Materials of the XIII International Scientific and Practical Conference Fundamental and Applied Science – 2018, (October 30 - November 7, 2018). - Sheffield : Science and Education Ltd, 2018. - Volume 7. - Pedagogical sciences. - P. 66-68 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан викладання дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІV рівнів акредитації вимагає від професорсько-викладацького складу володіння такими прийомами та методиками перевірки знань, які б дозволяли об’єктивно, швидко та послідовно перевіряти засвоєні студентом практичні та теоретичні знання та навички. Цей процес постійно ускладнюється переносом вектора аудиторного навчання до самостійного вивчення студентами навчального матеріалу. Якщо шкільний вчитель має достатньо аудиторного часу для застосування різних методів перевірки знань, то викладач університету має обмеження (чому сприяє у рази зменшене аудиторне навантаження). Современное состояние преподавания дисциплин в высших учебных заведениях I-IV уровней аккредитации требует от профессорско-преподавательского состава владения такими приемами и методиками проверки знаний, позволяющих объективно, быстро и последовательно проверять усвоенные студентом практические и теоретические знания и навыки. Этот процесс постоянно усложняется переносом вектора аудиторного обучения к самостоятельному изучению студентами учебного материала. Если школьный учитель имеет достаточно аудиторного времени для применения различных методов проверки знаний, то преподаватель университета имеет ограничения (чему способствует в разы уменьшено аудиторная нагрузка). |
Опис: | The current state of teaching subjects in higher education institutions of the I-IV levels of accreditation requires the professorial teaching staff to possess such methods and methods of checking knowledge that would enable them to objectively, quickly and consistently check the practical and theoretical knowledge acquired by the student. This process is constantly complicated by the transfer of the vector of the classroom teaching to the independent study of the students of the educational material. If a school teacher has enough time to use different methods of checking knowledge, then the teacher of the university has a limit (it is caused by reducing of the curriculum). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7389 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марченко С. В. Методика перевірки.pdf | 305,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.