Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2020-02-24T12:54:01Z-
dc.date.available2020-02-24T12:54:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В.А. Вибір споживачів та підходи до його оцінки [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : міжнародна науково-практична конференція, ( м. Рівне, 15-16 грудня 2017 р.). – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 87-90uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7476-
dc.descriptionModern market realities are increasingly convincing that for a stable success in the market it is necessary to influence the consumer, to persuade a person not only to buy goods, but also to force him to buy it in the future, i.e. turn a potential customer into a regular customer of the company.uk_UA
dc.description.abstractСучасні реалії ринку все більш переконливо свідчать , що для стабільного успіху на ринку потрібно впливати на споживача, вмовляти людину не просто купити товар, але й змусити купляти його й в подальшому, т. б. перетворити потенційного споживача в постійного клієнта компанії. Современные реалии рынка все более убедительно свидетельствуют, что для стабильного успеха на рынке нужно воздействовать на потребителя, уговаривать человека не просто купить товар, но и заставить покупать его и в дальнейшем, т. е. превратить потенциального потребителя в постоянного клиента компании.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРДГУuk_UA
dc.subjectпотребаuk_UA
dc.subjectправила прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectемоційна реакціяuk_UA
dc.subjectпотребностьuk_UA
dc.subjectправила принятия решенийuk_UA
dc.subjectэмоциональная реакцияuk_UA
dc.subjectnecessityuk_UA
dc.subjectrules of decision makinguk_UA
dc.subjectemotional reactionuk_UA
dc.titleВибір споживачів та підходи до його оцінкиuk_UA
dc.title.alternativeВыбор потребителей и подходы к его оценкеuk_UA
dc.title.alternativeChoice of consumers and approaches to its evaluationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А. Вибір споживачів.pdf388,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.