Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2020-02-24T13:09:41Z-
dc.date.available2020-02-24T13:09:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Підходи до виміру ефективності маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Высокие научные цели‘2017 : сборник тезисов : ежегодная международная научно-практическая Интернет-конференция, ( Минск, Елтань, 26-30 декабря, 2017 г.). – Scientific universe.by Е-Журнал "Scientific World Journal". - Минск, Елтань, 2017. - С. 13-16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7478-
dc.descriptionThe necessity of formation of effective marketing communication policy as the necessary enterprise management tool is proved. The methodological aspects of evaluating the efficiency of the communication activity of the enterprise are considered. Correlation models for prediction and estimation of communication and economic effects of the company 's marketing communications policy using the Internet tools were constructed.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі акцентовано увагу та обґрунтовано необхідність здійснення ідентифікації показників ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, показників ефективності управління комунікаційною політикою. Представлено основні методологічні аспекти до оцінювання ефективності комунікаційної діяльності підприємств та запропоновано підхід до виміру ефективності маркетингових комунікацій підприємства з використанням кореляційно – регресійного методу. В работе акцентировано внимание и обоснована необходимость осуществления идентификации показателей эффективности управления маркетинговой деятельностью предприятия, в частности, показателей эффективности управления коммуникационной политикой. Представлено основные методологические аспекты оценки эффективности коммуникационной деятельности предприятий и предложен подход к измерению эффективности маркетинговых коммуникаций предприятия с использованием корреляционно – регрессивного метода.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectінструмент управлінняuk_UA
dc.subjectкомунікаційна функція маркетингуuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectинструмент управленияuk_UA
dc.subjectкоммуникационная функция маркетингаuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectmanagement tooluk_UA
dc.subjectcommunication function of marketinguk_UA
dc.titleПідходи до виміру ефективності маркетингових комунікаційuk_UA
dc.title.alternativeПодходы к измерению эффективности маркетинговых коммуникацийuk_UA
dc.title.alternativeApproaches to measure the efficiency of marketing communicationsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А. Підходи до виміру.pdf458,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.