Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївн-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2020-02-24T14:44:17Z-
dc.date.available2020-02-24T14:44:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23й международной научно- практической конференции, (г. Сумы, 12-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч. 2. - С. 94-95uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7482-
dc.descriptionThe necessity of identification of indicators of efficiency of management of marketing activity of the enterprise, in particular, indicators of efficiency of management of communication policy is substantiated.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність здійснення ідентифікації показників ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, показників ефективності управління комунікаційною політикою. Обоснована необходимость осуществления идентификации показателей эффективности управления маркетинговой деятельностью предприятия, в частности, показателей эффективности управления коммуникационной политикой.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectінструмент управлінняuk_UA
dc.subjectкомунікаційна функція маркетингуuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectинструмент управленияuk_UA
dc.subjectкоммуникационная функция маркетингаuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectmanagement tooluk_UA
dc.subjectcommunication function of marketinguk_UA
dc.titleСтратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeСтратегическое управление маркетинговыми коммуникациями на современных предприятияхuk_UA
dc.title.alternativeStrategic management of marketing communications at modern enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Стратегічне управління.pdf205,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.