Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМалиш, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorМалыш, Инна Николаевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorMalysh, Inna-
dc.date.accessioned2020-02-25T08:35:37Z-
dc.date.available2020-02-25T08:35:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Складові комплексу маркетингу в діяльності банківських установ [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, І. М. Малиш //Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23й международной научно- практической конференции, ( г. Сумы, 12-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч.2. - С.110-112uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7485-
dc.descriptionThe effectiveness of the banking system depends to a large extent on the development of marketing in this area, which allows rapid and effective response to market transformations through the introduction of specific measures for research and development of the market, the preparation of alternative and flexible solutions, fostering financial sustainability and increasing profitability of the bank.uk_UA
dc.description.abstractЕфективність банківської системи значною мірою залежить від розвитку маркетингу в даній сфері, який дозволяє швидко й ефективно реагувати на ринкові перетворення за допомогою впровадження конкретних заходів щодо дослідження і розвитку ринку, підготовки альтернативних та гнучких рішень, сприяє підвищенню фінансової стійкості та зростанню прибутковості банку. Эффективность банковской системы в значительной степени зависит от развития маркетинга в данной сфере, который позволяет быстро и эффективно реагировать на рыночные преобразования посредством внедрения конкретных мероприятий по исследованию и развитию рынка, подготовки альтернативных и гибких решений, способствует повышению финансовой устойчивости и росту прибыльности банка.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectсфера услугuk_UA
dc.subjectбанковский маркетингuk_UA
dc.subjectклиентuk_UA
dc.subjectsphere of servicesuk_UA
dc.subjectbanking marketinguk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.titleСкладові комплексу маркетингу в діяльності банківських установuk_UA
dc.title.alternativeСоставляющие комплекса маркетинга в деятельности банковских учрежденийuk_UA
dc.title.alternativeComponents of the marketing complex in the activities of banking institutionsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Складові комплексу маркетингу.pdf200,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.