Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7499
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Інна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Харченко, Инна Ивановна | - |
dc.contributor.author | Kharchenko, Inna Ivanovna | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-26T10:41:34Z | - |
dc.date.available | 2020-02-26T10:41:34Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Харченко І. І. Сучасні тенденції та перспективи вдосконалення змісту і методів мовної освіти [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // V Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний, європейський та національний виміри змін», (Суми, 16-17 квітня 2019 р.). – Суми, 2019. – С. 83-86. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7499 | - |
dc.description | In thesesbased on the general ideas using we have considered the problem of modern trends in content and methods of teaching the Ukrainian language in school forming. We substantiate the theoretical framework of modernization Ukrainian language high school education. Article covers linguodidactic statement in using the Ukrainian language teaching methods to the development the student as a linguistic identity, which can have multiple competencies. | uk_UA |
dc.description.abstract | У тезах на основі використання загальноосвітніх ідей розглянуто проблему сучасних напрямів формування змісту і методів навчання української мови у вищій школі. Висвітлено лінгводидактичне твердження про спрямування методів навчання української мови на розвиток студента як мовної особистості, здатної володіти кількома компетентностями. В тезисах на основе использования общеобразовательных идей рассмотрена проблема современных направлений формирования содержания и методов обучения украинскому языку в высшей школе. Освещено лингводидактическое утверждение о направленности методов обучения украинскому языку на развитие студента как языковой личности, способной владеть несколькими компетентностями. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | україномовна освіта | uk_UA |
dc.subject | освітні тенденції | uk_UA |
dc.subject | зміст навчання | uk_UA |
dc.subject | украиноязычное образование | uk_UA |
dc.subject | образовательные тенденции | uk_UA |
dc.subject | содержание обучения | uk_UA |
dc.subject | Ukrainian language education | uk_UA |
dc.subject | educational tendencies | uk_UA |
dc.subject | training content | uk_UA |
dc.title | Сучасні тенденції та перспективи вдосконалення змісту і методів мовної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Современные тенденции та перспективы усовершенствования содержания и методов языкового образования | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern tendencies and perspectives of improvement the content and methods of language education | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ.pdf | 80,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.