Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7630
Назва: Вплив інформаційних технологій навчання на вдосконалення розвитку студентів
Інші назви: Влияние информационных технологий обучения на совершенствование развития студентов
Influence of information technologies of training on improvement of development of students
Автори: Баталова, А. Б.
Баталова, А. Б.
Batalova, A. B.
Ключові слова: інформатизація
інформаційне суспільство
науково-технічна революція
информатизация
информационное общество
научно-техническая революция
informatization
information society
scientific and technological revolution
Дата публікації: 2019
Видавництво: Крок
Бібліографічний опис: Баталова А. Б. Вплив інформаційних технологій навчання на вдосконалення розвитку студентів [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Інтеграційна система освіти, науки і виробництва в сучасному інформаційному просторі», (24 жовтня 2019 р.). – Тернопіль : Крок, 2019. – С. 270-271.
Короткий огляд (реферат): Інформатизація навчального процесу сприяє розкриттю творчого потенціалу викладачів та студентів з урахуванням їх індивідуальних здібностей, допомагає диференціації навчального процесу відповідно до особливостей студентів, надає викладачу та студенту безліч можливостей для вирішення пізнавальних та творчих завдань, звільняючи їх від необхідності виконувати рутинні, технічні операції. Информатизация учебного процесса способствует раскрытию творческого потенциала преподавателей и студентов с учетом их индивидуальных способностей, помогает дифференциации учебного процесса в соответствии с особенностями студентов, предоставляет преподавателю и студенту множество возможностей для решения познавательных и творческих задач, освобождая их от необходимости выполнять рутинные технические операции.
Опис: Informatization of the educational process helps to reveal the creative potential of teachers and students based on their individual abilities, helps to differentiate the educational process according to the characteristics of students, provides teachers and students with many opportunities to solve cognitive and creative tasks, freeing them from routine, technical operations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7630
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf343,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.