Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНекислих, Катерина Михайлівна-
dc.contributor.authorНекислых, Катерина Михайловна-
dc.contributor.authorNekyslykh, Kateryna Mykhailivna-
dc.date.accessioned2020-06-12T12:17:32Z-
dc.date.available2020-06-12T12:17:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНекислих К. М. Використання підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) для формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання [Електронний ресурс] / К. М. Некислих // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2019) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 5-6 грудня 2019 р.) : у 2-х ч. – Суми, 2019. – Ч. 1. – С. 121-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7631-
dc.descriptionАnalyzes how a task-based approach affects the understanding and mastery of mathematics and the formation of a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-university stage of study. It was found that this approach provides not only the development of certain types of mathematical thinking, increased motivation to study this discipline, the formation of student independence and responsibility for the results, but also develops both the terminological vocabulary of students and overall communicative skills.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано як підхід, базований на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) впливає на розуміння та засвоєння математики й на формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання. З’ясовано, що такий підхід забезпечує не лише розвиток певних видів математичного мислення, підвищення мотивації до вивчення цієї дисципліни, формування самостійності і відповідальності студента за результати своєї діяльності, але й розвиває як термінологічний словниковий запас студентів, так і загальні комунікативні вміння. Проанализировано как подход, основанный на решении коммуникативных задач (task-based approach) влияет на понимание и усвоение математики и на формирование математического языкового портфеля у иностранных студентов на довузовском этапе обучения. Выяснено, что такой подход обеспечивает не только развитие определенных видов математического мышления, повышение мотивации к изучению этой дисциплины, формирование самостоятельности и ответственности студента за результаты своей деятельности, но и развивает как терминологический словарный запас студентов, так и общие коммуникативные умения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectдовузівський етап навчанняuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectдовузовский этап обученияuk_UA
dc.subjectобучение математикеuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectpre-university stage of studyuk_UA
dc.subjectteaching mathematicsuk_UA
dc.titleВикористання підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) для формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчанняuk_UA
dc.title.alternativeИспользование подхода, основанного на решении коммуникативных задач (task-based approach) для формирования математического языкового портфеля у иностранных студентов на довузовском этапе обученияuk_UA
dc.title.alternativeThe use of the task-based approach to develop a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-enrollment stageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Некислих К.М..pdf228,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.