Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2020-06-17T10:51:05Z-
dc.date.available2020-06-17T10:51:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Становлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країни [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. – Вип. № 17. – С. 18-21. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-17-2-3. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7650-
dc.descriptionThe article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження освітньо-політичного та методичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического и методического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectвідкрита освітаuk_UA
dc.subjectметодичний аспектuk_UA
dc.subjectосвітньо-політичні процесиuk_UA
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UA
dc.subjectметодический аспектuk_UA
dc.subjectобразовательно-политические процессыuk_UA
dc.subjectopen educationuk_UA
dc.subjectmethodological aspectuk_UA
dc.subjecteducational and political processesuk_UA
dc.titleСтановлення відкритої освіти в умовах сучасних політичних та соціокультурних особливостей розвитку країниuk_UA
dc.title.alternativeСтановление открытого образования в условиях современных политических и социокультурных особенностей развития страныuk_UA
dc.title.alternativeFormation of open education in conditions of modern political and socio-cultural features of country developmentuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 14 Губіна О.Ю. Одеса.pdf497,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.