Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7706
Назва: | Cкладові процесу забезпечення якості вищої освіти на інституційному рівні |
Інші назви: | Составные процесса обеспечения качества высшего образования на институционном уровне The components of quality assurance process in higher education at the institutional level |
Автори: | Білокопитов, В. І. Белокопытов, В. И. Bilokopytov, V. I. |
Ключові слова: | вища освіта забезпечення якості вищої освіти заклад вищої освіти высшее образование обеспечение качества высшего образования высшее учебное заведение higher education quality assurance of higher education higher educational institution |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Білокопитов В. І. Cкладові процесу забезпечення якості вищої освіти на інституційному рівні [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Формування сучасних педагогічних технологій та освітніх систем : матеріали науково-практичної конференції, (м. Одеса, 6 – 7 грудня 2019 р.). – Одеса, 2019. – С. 8–10 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство має потребу у фахівцях з високим та якісним рівнем знань, здатних виконувати відповідні функції у державних і приватних організаціях. Суттєва місія у процесі забезпечення якості вищої освіти належить закладам вищої освіти, які мають значний студентський та викладацький потенціал і зможуть досить швидко виокремити для своєї діяльності необхідні шляхи вдосконалення та обміну позитивним досвідом і приєднатися до єдиних вимог європейського ринку. Складовими поняттями цього процесу на інституційному рівні виступають: ліцензування, атестація, акредитація. Современное общество нуждается в специалистах с высоким и качественным уровнем знаний, способных выполнять соответствующие функции в государственных и частных организациях. Существенная миссия в процессе обеспечения качества высшего образования принадлежит высшим учебным заведениям, которые имеют значительный студенческий и преподавательский потенциал и которые смогут достаточно быстро выделить для своей деятельности необходимы пути совершенствования и обмена положительным опытом и присоединиться к единым требованиям европейского рынка. Составляющими понятиями этого процесса на институциональном уровне выступают: лицензирование, аттестация, аккредитация. |
Опис: | Modern society needs professionals with a high level of knowledge, able to perform relevant functions in public and private organizations. The essential mission in the process of quality assurance in higher education belongs to higher educational institutions that have significant student and teaching potential and will be able to quickly identify the necessary ways for their activities to improve and share positive experiences and to meet the common requirements of the European market. Components of this process at the institutional level are: licensing, certification, and accreditation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7706 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білокопитов В. І. Складові процесу.pdf | 202,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.