Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмайлова, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorВакуленко, Владислав Сергійович-
dc.contributor.authorЖмайлова, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorВакуленко, Владислав Сергеевич-
dc.contributor.authorZhmaylova, Olga Grigorovna-
dc.contributor.authorVakulenko, Vladislav Sergeevich-
dc.date.accessioned2020-07-14T06:57:40Z-
dc.date.available2020-07-14T06:57:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖмайлова О. Г. Роль маркетингових стратегій у підвищенні потенціалу конкурентоспроможності аграрних підприємств [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, В. С. Вакуленко // Збірник наукових статей молодих учених, аспірантів та студентів СНАУ. - Суми : СНАУ, 2019. - С. 22-24uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7735-
dc.descriptionAttention is paid to determining the role of marketing strategies in increasing the potential of competitiveness of agricultural enterprises and their impact on the most important indicators of enterprises.uk_UA
dc.description.abstractПриділена увага визначенню ролі маркетингових стратегій у підвищенні потенціалу конкурентоспроможності аграрних підприємств та їх впливу на найважливіші показники діяльності підприємств. Уделено внимание определению роли маркетинговых стратегий у повышении потенциалу конкурентоспособности аграрных предприятий и их влиянияна на важнейшие показатели деятельности предприятия.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UA
dc.subjectпотенциалuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.titleРоль маркетингових стратегій у підвищенні потенціалу конкурентоспроможності аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeРоль маркетинговых стратегий у повышении потенциала конкурентоспособности аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeThe role of marketing strategies in increasing the potential of competitiveness of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жмайлова О. Г. Роль маркетингових стратегій.pdf480,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.