Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7814
Назва: | Вплив загальноінженерних дисциплін на мотивованість студентів інженерних спеціальностей до отримання фаху |
Інші назви: | Влияние общеинженерных дисциплин на мотивированность студентов инженерных специальностей к получению специальности The influence of general engineering disciplines on the motivation of engineering students to obtain a specialty |
Автори: | Семірненко, Юрій Іванович Семірненко, Світлана Леонідівна Семирненко, Юрий Иванович Семирненко, Светлана Леонидовна Semirnenko, Yuri Ivanovich Semirnenko, Svetlana Leonidovna |
Ключові слова: | анкетування навчання вмотивованість анкетирование обучение мотивированность questioning training motivation |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Семірненко Ю. І. Вплив загальноінженерних дисциплін на мотивованість студентів інженерних спеціальностей до отримання фаху [Електронний ресурс] / Ю. І. Семірненко, С. Л. Семірненко // Science, society, education : topical issues and development prospects. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”, ( Kharkiv, May 10-12, 2020). - Kharkiv, 2020. - P.Р. 597-599. - Режим доступу : http://sci-conf.com.ua. – Заголовок з екрану |
Короткий огляд (реферат): | Для розуміння сутності обраної спеціальності і подальшого цільового навчання необхідно: підвищити профорієнтаційну роботу з абітурієнтами, ведення роз'яснювальної роботи педагогічним складом шкіл. Пробудження інтересу до обраної спеціальності, підвищення вмотивованості до одержуваної спеціальності і до конкретних предметів можуть в значній мірі забезпечити загальноінженерні дисципліни. Для понимания сущности выбранной специальности и дальнейшего мотивированного обучения необходимо: повысить профориентационную работу с абитуриентами, ведение разъяснительной работы педагогическим составом школ. Пробуждение интереса к выбранной специальности, повышение мотивированности к получаемой специальности и к конкретным предметам могут в значительной степени обеспечить общеинженерные дисциплины. |
Опис: | To understand the essence of the chosen specialty and further motivated training, it is necessary: to increase career guidance with applicants, conducting explanatory work by the teaching staff of schools. Awakening interest in the chosen specialty, increasing motivation for the specialty received and for specific subjects can largely provide general engineering disciplines. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7814 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семірненко Ю. І. Вплив.pdf | 510,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.