Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorХарченко, Инна Ивановна-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna Ivanovna-
dc.date.accessioned2020-08-04T07:24:33Z-
dc.date.available2020-08-04T07:24:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХарченко І. І. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку філологічної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. – Сер. «Філологія». – Одеса, 2019. – № 38, Т. 1. – С. 73-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7860-
dc.descriptionThe article attempts to analyze theoretical and applied aspects of the development of philological education in Ukraine and in the countries of the European Union. It is noted that philological education not only qualifies, but also forms a cultural type of personality. It is noted that the priority tendencies of philological education are its globalization and internationalization. The humanitarian potential of linguistics and literary studies, which are components of philological education, is considered. The following aspects of philological education are considered: linguoculture, ethnolinguistics, sociolinguistics. The attention is paid to the stage of formation of national schools of terminology.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу аналізу теоретичних та прикладних аспектів розвитку філологічної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу. Зазначено, що філологічна освіта не тільки дає кваліфікацію, а й формує культурний тип особистості. Відмічено, що пріоритетними тенденціями філологічної освіти, є її глобалізація та інтернаціоналізація. Розглянуто гуманітарний потенціал мовознавства і літературознавства, які є компонентами філологічної освіти. Розглянуто наступні аспекти філологічної освіти: лінгвокультурологія, етнолінгвістика, соціолінгвістика. Звернуто увагу на сучасний етап становлення національної школи термінознавства. В статье предпринята попытка анализа теоретических и прикладных аспектов развития филологического образования в Украине и в странах Европейского Союза. Отмечено, что филологическое образование не только дает квалификацию, но и формирует культурный тип личности. Отмечено, что приоритетными тенденциями филологического образования, является ее глобализация и интернационализация. Рассмотрены гуманитарный потенциал языкознания и литературоведения, которые являются компонентами филологического образования. Рассмотрены следующие аспекты филологического образования: лингвокультурология, этнолингвистика, социолингвистика. Обращено внимание на этап становления национальной школы терминологии.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфілологічна освітаuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectфилологическое образованиеuk_UA
dc.subjectглобализацияuk_UA
dc.subjectинтернационализацияuk_UA
dc.subjectphilological educationuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectinternationalizationuk_UA
dc.titleТеоретичні та прикладні аспекти розвитку філологічної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзуuk_UA
dc.title.alternativeТеоретические и прикладные аспекты развития филологического образованя в Украине и в странах Европейского Союзаuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and applied aspects of the development of philological education in Ukraine and in the countries of the European Unionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.