Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2020-08-14T10:49:37Z-
dc.date.available2020-08-14T10:49:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Філософське підґрунтя відкритої освіти як інноваційної освітньої парадигми [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Педагогіка та психологія сьогодні : постулати минулого і сучасні теорії : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Південна фундація педагогіки». – Одеса, 2019. – С. 18-20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7988-
dc.descriptionThe article presents the results of the study of theoretical-methodological and educational-political aspects of the development of open education in the domestic educational system. The complex nature of the problem involves a systematic consideration of external and internal factors of its development, educational and political processes and regulations, goals, objectives, principles, functions, content, forms, methods, tools, technologies, results, criteria and procedures for quality assessment and more.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах представлено результати дослідження теоретико-методологічного та освітньо-політичного аспектів розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Комплексний характер досліджуваної проблеми передбачає системний розгляд зовнішніх та внутрішніх чинників її розвитку, освітньо-політичних процесів та нормативних документів, цілей, завдань, принципів, функцій, змісту, форм, методів, засобів, технологій, результатів, критеріїв та процедур оцінки якості тощо. В тезах представлены результаты исследования теоретико-методологического и образовательно-политического аспектов развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Комплексный характер исследуемой проблемы предполагает системное рассмотрение внешних и внутренних факторов ее развития, образовательно-политических процессов и нормативных документов, целей, задач, принципов, функций, содержания, форм, методов, средств, технологий, результатов, критериев и процедур оценки качества и тому подобное.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвідкрита освітаuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.subjectфілософська гуманістикаuk_UA
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UA
dc.subjectсинергетический подходuk_UA
dc.subjectфилософская гуманистикаuk_UA
dc.subjectopen educationuk_UA
dc.subjectsynergetic approachuk_UA
dc.subjectphilosophical humanitiesuk_UA
dc.titleФілософське підґрунтя відкритої освіти як інноваційної освітньої парадигмиuk_UA
dc.title.alternativeФилософская основа открытого образования как инновационной образовательной парадигмыuk_UA
dc.title.alternativePhilosophical basis of open education as an innovative educational paradigmuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf66,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.