Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8072
Назва: | Лінгво-професійний розвиток студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання |
Інші назви: | Лингво-профессиональное развитие студентов нелингвистических высших учебных заведений в условиях дистанционного обучения Lingo-professional development of non-linguistic students of institutions of higher education in the conditions of distance learning |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | технології дистанційного навчання інтернет професійний розвиток особистості технологии дистанционного обучения интернет профессиональное развитие личности distance learning technologies Internet professional development of a person |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | SH SCW «NEW ROUTE» |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Лінгво-професійний розвиток студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // «Information, its impact on social and technical processes» : Abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference. – Haifa : SH SCW «NEW ROUTE», 2020. – P. 49-52. – Режим доступу : URL: https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2020/03/VIII-Conference-16-17-Haifa-Israel.pdf . – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Подано визначення дистанційного навчання та дистанційних освітніх технологій. Розглянуто фактори, що обумовлюють дієвість дистанційного навчання. Доведено, що важлива роль у нелінгвістичному ЗВО при реалізації дистанційного навчання відводиться лінгвістичній іншомовній освіті, як фактору, що сприяє формуванню і розвитку готовності особистості до іншомовної комунікації, що розширює її соціальну та економічну свободу. Розглянуто імперативи лінгвістичної підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано педагогічні принципи реалізації лінгво-професійного розвитку студентів нелінгвістичних ЗВО в умовах дистанційного навчання. Дано определение дистанционного обучения и дистанционных образовательных технологий. Рассмотрены факторы, обусловливающие действенность дистанционного обучения. Доказано, что важная роль в нелингвистическом ВУЗе при реализации дистанционного обучения отводится лингвистическому иноязычному образованию, как фактору, способствующему формированию и развитию готовности личности к иноязычной коммуникации, расширяет ее социальную и экономическую свободу. Рассмотрены императивы лингвистической подготовки будущих специалистов. Предложено педагогические принципы реализации лингво-профессионального развития студентов нелингвистических ВУЗов в условиях дистанционного обучения. |
Опис: | The definition of distance learning and distance educational technologies is given. The factors that determine the effectiveness of distance learning are considered. It is proved that an important role in non-linguistic education in the implementation of distance learning is given to linguistic foreign language education as a factor that contributes to the formation and development of individual readiness for foreign language communication, which expands its social and economic freedom. The imperatives of linguistic training of future specialists are considered. Pedagogical principles of realization of lingo-professional development of students of non-linguistic universities in the conditions of distance learning are offered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8072 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 136,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.