Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBerestok, Olga Volodymyrivna-
dc.contributor.authorShcherbyna, Yuliia Mykhailivna-
dc.contributor.authorChyrva, Andriy Sergiyovych-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorЩербина, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorЧирва, Андрій Сергійович-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Владимировна-
dc.contributor.authorЩербина, Юлия Михайловна-
dc.contributor.authorЧирва, Андрей Сергеевич-
dc.date.accessioned2020-08-25T11:38:46Z-
dc.date.available2020-08-25T11:38:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBerestok O. V. Lifelong Learning : Practical and Theoretical Approaches to Developing Education and Training for Adults [Electronic resource] / O. V. Berestok, Yu. M. Shcherbyna, A. S. Chyrva // Інноваційна педагогіка : науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса, 2020. – Вип. 21, Т. 2. – С. 177-180.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8079-
dc.descriptionСтатья посвящена основным принципам учебы в течение всей жизни, которые влияют на основные направления модернизации системы высшего образования в наше время. Предоставлена характеристика преимуществ и недостатков учебы в течение всей жизни. Показаны основные особенности учебы в течение всей жизни. Отражено понятие учебы в течение всей жизни как особенной формы учебы, ее истории и развития, а также структуру и роль в современных условиях образования. Определены формы, компоненты и эффективность учебы в течение всей жизни. Предложен анализ мирового опыта интеграции учебы в течение всей жизни в процесс учебы. Описано система обучения в течение всей жизни, его характеристики с точки зрения когнитивной психологии и социальной учебы. Проанализированы основные мотивационные факторы, которые влияют на еффективность учебы в течение всей жизни. Описанная история учебы в течение всей жизни как демократической, простои и свободной системы обучения. Сосредоточено внимание на попытках определения основных черт взрослых учеников.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with basic principles of lifelong learning that affect the main directions of modernization of higher educational system nowadays. Advantages and disadvantages of lifelong learning are presented. Main features of lifelong learning are shown. The concept of lifelong learning as a special form of learning, its history and development, as well as the structure and role in the contemporary circumstances of education, are highlighted. Forms, components and effectiveness of lifelong learning are identified. Analysis of world experience in integrating lifelong learning into the process of education is pointed out. The system of lifelong learning, its characteristics from the point of view of cognitive psychology and social learning studies is described. Basic motivation factors affecting the usefulness of lifelong learning are analyzed. The history of lifelong learning as a democratic, simple and free learning system is described. The attempts to identify basic features that are peculiar to adult learners are focused on. The evaluation of some general perspectives of lifelong learning applied to both adolescents and adults is underlined. Стаття присвячена основним принципам навчання протягом усього життя, які впливають на основні напрями модернізації системи вищої освіти в наш час. Надано характеристику переваг та недоліків навчання протягом усього життя. Показано основні особливості навчання протягом усього життя. Висвітлено поняття навчання протягом усього життя як особливої форми навчання, його історії та розвитку, а також структуру та роль у сучасних умовах освіти. Визначено форми, компоненти та ефективність навчання протягом усього життя. Запропоновано аналіз світового досвіду інтеграції навчання протягом усього життя в процес навчання. Описано система навчання протягом усього життя, його характеристики з точки зору когнітивної психології та соціального навчання. Проаналізовано основні мотиваційні фактори, що впливають на ефективність навчання протягом усього життя. Описана історія навчання протягом усього життя як демократичної, простої та вільної системи навчання. Зосереджено увагу на спробах визначення основних рис дорослих учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectlifelong learninguk_UA
dc.subjectcontemporary system of educationuk_UA
dc.subjectthe Model of Strategic Learninguk_UA
dc.subjectнавчання протягом усього життяuk_UA
dc.subjectсучасна система освітиuk_UA
dc.subjectмодель стратегічного навчанняuk_UA
dc.subjectобучение в течение всей жизниuk_UA
dc.subjectсовременная система образованияuk_UA
dc.subjectмодель стратегического обученияuk_UA
dc.titleLifelong learning : practical and theoretical approaches for developing education and training for adultsuk_UA
dc.title.alternativeНавчання протягом життя : практичні та теоретичні підходи для розвитку освіти та навчання дорослихuk_UA
dc.title.alternativeОбучение в течение жизни : практические и теоретические подходы для развития образования и обучения взрослыхuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lifelong learning.pdf91,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.