Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhomenko, Lidiia Mykolaivna-
dc.contributor.authorХоменко, Лідія Миколаївна-
dc.contributor.authorХоменко, Лидия Николаевна-
dc.date.accessioned2020-11-04T09:06:34Z-
dc.date.available2020-11-04T09:06:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKhomenko L. М. Development of foreign languages teaching tools in agricultural institutes of higher education of Ukraine (the second half of the XX century) [Electronic resource] / L. M. Khomenko // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2019. – VII (79), Issue 197. – P. 32-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8149-
dc.descriptionВ статье охарактеризованы методы обучения иностранным языкам, которые использовались в высших аграрных учебных заведениях Украины во второй половине ХХ в. Применение научно-эвристических и общенаучных методов позволило осуществить классификацию средств обучения иностранным языкам по способу восприятия информации. Было выделено зрительные, слуховые и зрительно-слуховые группы средств обучения и раскрыты особенности развития каждого из них в течение исследуемого периода.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with means of teaching foreign languages applied in agricultural institutes of higher education of Ukraine in the second half of the twentieth century. The use of scientific heuristic and general scientific methods made it possible to classify the foreign languages teaching tools according to the ways of information perception. We have divided them into visual, auditory and visual-auditory groups and highlighted the specifics of development of each one during the researched period. У статті схарактеризовано засоби навчання іноземним мовам, які використовувалися у вищих аграрних навчальних закладах України у другій половині ХХ ст. Застосування науково-евристичних та загальнонаукових методів дозволило здійснити класифікацію засобів навчання іноземним мовам за способом сприйняття інформації. Було виокремлено зорові, слухові та зорово-слухові групи засобів навчання та розкрито особливості розвитку кожної з них протягом досліджуваного періоду.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectteaching toolsuk_UA
dc.subjectforeign language educationuk_UA
dc.subjectagricultural institutes of higher educationuk_UA
dc.subjectзасоби навчанняuk_UA
dc.subjectіншомовна освітаuk_UA
dc.subjectвищі аграрні навчальні закладиuk_UA
dc.subjectсредства обученияuk_UA
dc.subjectиноязычное образованиеuk_UA
dc.subjectвысшие аграрные учебные заведенияuk_UA
dc.titleDevelopment of foreign languages teaching tools in agricultural institutes of higher education of Ukraine (the second half of the XX century)uk_UA
dc.title.alternativeРозвиток засобів навчання іноземним мовами у вищих аграрних навчальних закладах України (друга половина ХХ ст.)uk_UA
dc.title.alternativeРазвитие средств обучения иностранным языками в высших аграрных учебных заведениях Украины (вторая половина ХХ в.)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf240,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.