Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8151
Назва: Strategic directions of the organization advertising activities of the enterprise on the basis of marketing
Інші назви: Стратегічні напрямки організації рекламної діяльності підприємства на засадах маркетингу
Стратегические направления организации рекламной деятельности предприятия на основе маркетинга
Автори: Mushtai, Valentyna
Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Ключові слова: strategic directions
communications
advertising
стратегічні напрямки
комунікації
рекламна діяльність
стратегические направления
коммуникации
рекламная деятельность
Дата публікації: 2020
Видавництво: Barca Academy Publishing
Бібліографічний опис: Mushtai V. A. Strategic directions of the organization advertising activities of the enterprise on the basis of marketing [Electronic resource] / V. A. Mushtai // Eurasian scientific congress. The 2 nd International scientific and practical conference, (February 24-25, 2020). – Barcelona : Barca Academy Publishing, 2020. – Р. 440-444. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/eurasian-scientific-congress_24-25.02.2020.pdf . – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): It is important to determine the strategic directions of marketing activities in the management of a commercial enterprise, in particular the formation and use of marketing communications in the management system of the enterprise, which will obtain a synergistic effect associated not only with streamlining the relationship of all marketing entities and emerging problems in the process of meeting the needs of consumers, but also additional, which will accelerate the achievement of strategic marketing goals and the possibility of forming optimal management decisions for the further development of the enterprise in the field of circulation. Актуальним є визначення стратегічних напрямків маркетингової діяльності в управлінні торгівельним підприємством, зокрема формування та використання комплексу маркетингових комунікацій в системі управління підприємством сфери обігу, що дозволить отримати синергетичний ефект, пов’язаний не тільки з упорядкуванням взаємозв’язку всіх суб’єктів маркетингової системи і виникаючими проблемами у процесі задоволення потреб споживачів, але і додатковий, що сприятиме прискоренню досягнення стратегічних маркетингових цілей та можливості формування оптимальних управлінських рішень щодо подальшого розвитку підприємства сфери обігу.
Опис: Актуальным является определение стратегических направлений маркетинговой деятельности в управлении торговым предприятием, в частности формирование и использование комплекса маркетинговых коммуникаций в системе управления предприятием сферы обращения, позволит получить синергетический эффект, связанный не только с упорядочением взаимосвязи всех субъектов маркетинговой системы и возникающими проблемами в процессе удовлетворения потребностей потребителей, но и дополнительный, что будет способствовать ускорению достижения стратегических маркетинговых целей и возможности формирования оптимальных управленческих решений по дальнейшему развитию предприятия сферы обращения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8151
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf217,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.