Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8152
Назва: Оцінка та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Оценка и перспективы развития маркетинговой деятельности предприятия
Assessment and prospects of development of marketing activity of the enterprise
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentyna
Ключові слова: маркетингова діяльність
механізм
стратегія
маркетинговая деятельность
механизм
стратегия
marketing activity
mechanism
strategy
Дата публікації: 2020
Видавництво: Cognum Publishing House
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Оцінка та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Scientific achievements of modern society. The 5 th Internationals cientific and practical conference, (January 8-10, 2020). – Liverpool : Cognum Publishing House, 2020. – Р.711-720. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/scientific-achievements-of-modern-society-v.pdf. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті аргументовано, що найкращий результат господарської діяльності сільськогосподарських підприємств можливий за умови впровадження механізму взаємодії управління маркетинговою діяльністю із зовнішнім і внутрішнім середовищем функціонування підприємства. Доведено, що в умовах зростаючого рівня загрози посилення ринкової влади споживачів назріла необхідність розробки дієвих стратегічних маркетингових заходів щодо утримання існуючих та залучення нових споживачів. Спрогнозовано ефективність маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства за реалізації стратегії активних прямих поставок. В статье аргументировано, что лучший результат хозяйственной деятельности сельскохозяйственных предприятий возможен при условии внедрения механизма взаимодействия управления маркетинговой деятельностью с внешней и внутренней средой функционирования предприятия. Доказано, что в условиях растущего уровня угрозы усиления рыночной власти потребителей назрела необходимость разработки действенных стратегических маркетинговых мероприятий по содержанию существующих и привлечения новых потребителей. Спрогнозировано эффективность маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия по реализации стратегии активных прямых поставок.
Опис: The article argues that the best result of economic activity of agricultural enterprises is possible under the condition of introduction of the mechanism of interaction of management of marketing activity with external and internal environment of functioning of the enterprise. It is proved that in the conditions of the growing level of threat of strengthening of the market power of consumers there is a need to develop effective strategic marketing measures on the maintenance of existing and attraction of new consumers. The efficiency of marketing activity of an agricultural enterprise in the implementation of the strategy of active direct deliveries is forecasted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8152
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf365,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.