Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8200
Назва: Особливості організації маркетингової діяльності забезпечуючи підприємств житлово-комунальної сфери
Інші назви: Особенности организации маркетинговой деятельности обеспечивающих предприятий жилищно-коммунальной сферы
Features of the organization of marketing activity providing the enterprises of housing and communal services
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Ситник, Надія Олексіївна
Шумкова, Елена Владимировна
Сытник, Надежда Алексеевна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Sytnyk, Nadiya Oleksiivna
Ключові слова: житлово-комунальна сфера
маркетингова діяльність
споживачі послуг
жилищно-коммунальная сфера
маркетинговая деятельность
потребители услуг
housing and communal services
marketing activities
consumer services
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Особливості організації маркетингової діяльності забезпечуючи підприємств житлово-комунальної сфери [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Н. О. Ситник // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 25-ої Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 15-20 вересня 2019 р.). – Суми, 2019. – Ч. 2. – С. 3-5.
Короткий огляд (реферат): Система організації маркетингової підприємств житлово-комунальної сфери обов’язково повинна бути ситуаційно доцільною, мати налагоджену і розвинену систему ефективної комунікації з потенційними споживачами, іншими учасниками ринку, суспільством для вдалого позиціонування товару й отримання бажаного результату. Система организации маркетинговой деятельности предприятий жилищно-коммунальной сферы обязательно должна быть ситуационно целесообразной, иметь отлаженную и развитую систему эффективной коммуникации с потенциальными потребителями, другими участниками рынка, обществом для удачного позиционирования товара и получения желаемого результата.
Опис: The system of organization of marketing enterprises of housing and communal services must be situationally appropriate, have a well-established and developed system of effective communication with potential consumers, other market participants, society for successful positioning of the product and obtain the desired result.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8200
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Ситник_Теза.pdf171,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.