Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмайлова, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorДемченко, Максим Іванович-
dc.contributor.authorЖмайлова, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorДемченко, Максим Иванович-
dc.contributor.authorZhmaylova, Olga Grigorovna-
dc.contributor.authorDemchenko, Maksim Ivanovich-
dc.date.accessioned2020-11-18T12:38:39Z-
dc.date.available2020-11-18T12:38:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖмайлова О. Г. Показники та методи оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, М. І. Демченко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : ПДАА, 2019. – С. 188-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8235-
dc.descriptionAttention is paid to the coverage of theoretical approaches to the coverage of indicators and methods for assessing the effectiveness of product range management of business structures. They involve the use of criteria that characterize: the assortment policy of the enterprise; optimization of the assortment structure; regulatory indicators of the range and quality indicators of market adequacy of goods.uk_UA
dc.description.abstractПриділена увага висвітленню теоретичних підходів до висвітлення показників та методів оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структур, які передбачають використання критеріїв, які характеризують: асортиментну політику підприємства; оптимізацію структури асортименту; регламентуючі показники асортименту та якісні показники ринкової адекватності товарів. Уделено внимание освещению теоретических подходов к изучению показателей и методов оценки эффективности управления товарным ассортиментом предпринимательских структур. Они предполагают использование таких критериев, которые характеризуют: ассортиментную политику предприятия; оптимизацию структуры ассортимента; регламентирующие показатели ассортимента и качественные показатели рыночной адекватности товаров.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПДААuk_UA
dc.subjectтеоретичні підходиuk_UA
dc.subjectпоказники та методи оцінкиuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectтеоретические подходыuk_UA
dc.subjectпоказатели и методы оценкиuk_UA
dc.subjectтоварный ассортиментuk_UA
dc.subjectheoretical approachesuk_UA
dc.subjectindicators and evaluation methodsuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.titleПоказники та методи оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємницьких структурuk_UA
dc.title.alternativeПоказатели и методы оценки еффективности управления товарным ассортиментом предпринимательских структурuk_UA
dc.title.alternativeIndicators and methods for assessing the effectiveness of product range management of business structuresuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf372,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.