Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмирнова, Аліна Володимирівна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorСмирнова, Алина Владимировна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorSmirnova, Alina Vladimirovna-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2020-11-23T10:11:08Z-
dc.date.available2020-11-23T10:11:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмирнова А. В. Способи удосконалення комунікаційної політики підприємства харчової промисловості [Електронний ресурс] / А. В. Смирнова, Н. О. Макаренко // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 25-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 30-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8260-
dc.descriptionTheses reveal the measures of influence of marketing communications on the activities of the organization both in the long term and in the short term. Ways to implement marketing activities in the framework of communication policy to improve advertising, promotion and merchandising, which lead to awareness of the target audience about the products of the food industry, increase the frequency and volume of purchases, as well as increase sales, increase profits and strengthen leading positions in the market in conditions of fierce competition.uk_UA
dc.description.abstractВ тезах розкрито заходи впливу маркетингових комунікацій на діяльність організації як в довгостроковому, так і в короткостроковому періоді. Запропоновано способи реалізації маркетингових заходів в рамках політики комунікацій стосовно покращення реклами, стимулювання та мерчандайзингу, які призводять до підвищення інформованості цільової аудиторії про продукцію підприємства харчової промисловості, збільшення частоти і об’ємів закупівель, а також до підвищення обсягів продажів продукції, збільшення прибутку і зміцнення лідируючих позицій на ринку в умовах жорсткої конкуренції. В тезисах раскрыто меры воздействия маркетинговых коммуникаций на деятельность организации как в долгосрочном, так и в краткосрочном периоде. Предложены способы реализации маркетинговых мероприятий в рамках политики коммуникаций по улучшению рекламы, стимулирования и мерчандайзинга, которые приводят к повышению информированности целевой аудитории о продукции предприятия пищевой промышленности, увеличение частоты и объемов закупок, а также к повышению объемов продаж продукции, увеличение прибыли и укрепления лидирующих позиций на рынке в условиях жесткой конкуренции.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectкоммуникационная политикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectинструменты маркетинговых коммуникацийuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttools of marketing communicationsuk_UA
dc.titleСпособи удосконалення комунікаційної політики підприємства харчової промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeСпособы совершенствования коммуникационной политикой предприятия пищевой промышленностиuk_UA
dc.title.alternativeWays to improve the communication policy of the food industry enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf209,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.