Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8263
Назва: Особливості управління стратегічним розвитком логістичного потенціалу аграрних підприємств
Інші назви: Особенности управления стратегического развития логистического потенциала аграрных предприятий
Peculiarities of strategic development management of logistic potential of agricultural enterprises
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Савостьянова, Анастасія Віталіївна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Савостьянова, Анастасия Виталиевна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Savostyanova, Anastasia Vitalievna
Ключові слова: логістичний потенціал
стратегічний розвиток
управління
логистический потенциал
стратегическое развитие
управление
logistics potential
strategic development
management
Дата публікації: 2020
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Особливості управління стратегічним розвитком логістичного потенціалу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, А. В. Савостьянова // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : збірник тез наукових робіт учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2020. – С. 165-167.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглядається оптимальний розподіл ресурсів за функціональними галузями логістики, що дозволяє нарощувати якість їх використання та наповнює змістом ефективність використання логістичного потенціалу. Визначено, що рівень розвитку маркетингового, ринкового та логістичного потенціалів сприяє отриманню аграрним підприємством дешевшого доступу до найвигідніших і найлояльніших клієнтів на постійній основі. Запровонований метод оцінки маркетингового та ринкового потенціалу та ефективності їх реалізації, які дають змогу підприємствам в управлінні сучасним сільськогосподарським бізнесом застосовувати технології, що розширюють межі розуміння потреб, запитів і вимог споживачів сільськогосподарської продукції. В тезисах рассматриваются основные принципы логистической В тезисах рассматривается оптимальное распределение ресурсов по функциональным отраслями логистики, позволяет наращивать качество их использования и наполняет содержанием эффективность использования логистического потенциала. Определено, что уровень развития маркетингового, рыночного и логистического потенциалов способствует получению аграрным предприятием дешевого доступа к выгодных и лояльных клиентов на постоянной основе. Предложен метод оценки маркетингового и рыночного потенциала и эффективности их реализации, которые позволяют предприятиям в управлении современным сельскохозяйственным бизнесом применять технологии, расширяющие границы понимания потребностей, запросов и требований потребителей сельскохозяйственной продукции.
Опис: The abstracts consider the optimal distribution of resources by functional branches of logistics, which allows to increase the quality of their use and fills the content of the efficiency of logistics potential. It is determined that the level of development of marketing, market and logistics potentials helps the agricultural enterprise to get cheaper access to the most profitable and loyal customers on a regular basis. An assessment of marketing and market potential and the effectiveness of their implementation is introduced, which allow enterprises to use modern technologies in the management of modern agricultural business, expanding the boundaries of understanding the needs, demands and requirements of consumers of agricultural products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8263
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf283,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.