Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамієв, Денис Володимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorМамиев, Денис Владимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorMamiev, Denis Vladimirovich-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2020-11-23T13:04:53Z-
dc.date.available2020-11-23T13:04:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМамієв Д. В. Особливості розробки маркетингової програми розвитку аграрного підприємства [Електронний ресурс] / Д. В. Мамієв, Н. О. Макаренко // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 25-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 12-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8266-
dc.descriptionThe theses reveal the stages of development of the marketing strategic program of agricultural enterprises as a strategic action plan of the firm to achieve the long-term goal. It is substantiated that strategic planning is an intermediate result, and the marketing strategic program is the final chord in the strategy of the company's development vision. Planned actions are revealed, supported by practical measures with specific responsible, tactical measures, amount of funding, type and thresholds of control.uk_UA
dc.description.abstractВ тезах розкрито етапи розробки маркетингової стратегічної програми аграрних підприємств як стратегічного плану дій фірми по досягненню поставленої довгострокової мети. Обґрунтовано, що стратегічне планування є проміжним результатом, а маркетингова стратегічна програма заключний акорд в стратегії бачення розвитку фірми. Розкрито планові дії, що підкріплені практичними заходами з конкретними відповідальними, тактичними заходами, об'ємом фінансування, видом і порогами контролю. В тезисах раскрыто этапы разработки маркетинговой стратегической программы аграрных предприятий в качестве стратегического плана действий фирмы по достижению поставленной долгосрочной цели. Обосновано, что стратегическое планирование является промежуточным результатом, а маркетинговая стратегическая программа заключительный аккорд в стратегии видения развития фирмы. Раскрыто плановые действия, подкрепленные практическими мерами с конкретными ответственными, тактическими мерами, объемом финансирования, видом и порогами контроля.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова програмаuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетинговая программаuk_UA
dc.subjectстратегическое планированиеuk_UA
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UA
dc.subjectmarketing programuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleОсобливості розробки маркетингової програми розвитку аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности разработки маркетинговой программы аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of development of the marketing program of agricultural enterprise developmentuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf214,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.