Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8289
Назва: Organizational and accounting basis of electronic document management of enterprise
Інші назви: Організаційні-облікові основи управління електронним документообігом підприємства
Организационно-учетные основы управления электронным документооборотом предприятия
Автори: Oriekhova, Alvina
Romanova, Svetlana
Nazarenko, Inna
Milka, Alla
Tsvirko, Olena
Орєхова, Альвіна
Романова, Світлана
Назаренко, Інна
Мілка, Алла
Цвірко, Олена
Орехова, Альвина
Романова, Светлана
Назаренко, Инна
Милка, Алла
Цвирко, Елена
Ключові слова: electronic document management
organization of accounting
electronic archive
електронний документообіг
організація бухгалтерського обліку
електронний архів
электронный документооборот
организация бухгалтерского учета
электронный архив
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Organizational and accounting basis of electronic document management of enterprise [Electronic resource] / S. Romanova, I. Nazarenko, A. Oriekhova [and athers] // Academy of Accounting and Financial Studies Journal, 2019. - 23 (Special Issue 2). - Р. 6
Короткий огляд (реферат): On the basis of practical experience and processing of scientific sources, groups of problem issues that are encountered by management personnel during the implementation of an electronic document management system in an enterprise, in particular, problems of informativeness, personnel, as well as organizational, psychological, regulatory, financial problems were identified. The solution of some of them with the help of accounting tools is impossible, but we have identified a number of organizational and accounting measures to ensure effective organization of electronic document management. In order to improve the organization of electronic document management in the accounting system, a number of practical measures were outlined. It was proposed to make changes at the state level and at the enterprise level (establishing responsibilities for individuals or a special department for proper organization of electronic document management, the formation of internal regulatory documents, the development of a system of protection against unauthorized access to the database). На основі практичного досвіду та опрацювання наукових джерел групи проблемних питань, з якими стикаються управлінський персонал під час впровадження електронна система управління документами на підприємстві, зокрема, проблеми інформативності, персоналу, а також організаційні, психологічні, регуляторні, фінансові були виявлені проблеми. Рішення деяких з них за допомогою інструментів бухгалтерського обліку неможливо, але ми визначили ряд організаційних та облікових заходів для забезпечення ефективної організації електронного документообігу. З метою вдосконалення організації електронного документообігу в системі бухгалтерського обліку було окреслено ряд практичних заходів. Було запропоновано внести зміни на державному та на рівні підприємств (встановлення відповідальності перед фізичними особами або спеціальний відділ з належної організації електронного документообігу, формування внутрішніх нормативних документів, розробка системи захисту від несанкціонованого доступу до бази даних).
Опис: На основе практического опыта и обработки научных источников, групп проблемных вопросов, с которыми сталкиваются управленческий персонал в ходе реализации cистемы электронного документооборота на предприятии, в частности, проблемы информативности, персонала, а также организационные, психологические, нормативные, финансовые были проблемы выявлены. Решение некоторых из них с помощью инструментов учета невозможно, но мы определили ряд организационных и учетных мер, обеспечивающих эффективную организацию электронного документооборота. Для улучшения организации электронного документооборота в системе бухгалтерского учета был намечен ряд практических мер. Было предложено внести изменения на государственном уровне и на уровне предприятия (установление ответственности для физических лиц или специального отдела для правильной организации электронного документооборота, формирование внутренних нормативных документов, разработка системы защиты от несанкционированного доступа). в базу данных).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8289
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational and accounting basis.pdf185,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.