Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8742
Назва: Застосування психолого-педагогічного експерименту для учнів та студентів
Інші назви: Применение психолого-педагогического эксперимента для учащихся и студентов
Application of psychological and pedagogical experiment for pupils and students
Автори: Марченко, Т. А.
Марченко, К. С.
Марченко, Т. А.
Марченко, К. С.
Marchenko, T. A.
Marchenko, K. S.
Ключові слова: психолого-педагогічний експеримент
формування особистості
прогнозування
психолого-педагогический эксперимент
формирование личности
прогнозирование
psychological and pedagogical experiment
personality formation
forecasting
Дата публікації: 2020
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Марченко Т. А. Застосування психолого-педагогічного експерименту для учнів та студентів [Електронний ресурс] / Т. А. Марченко, К. С. Марченко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, ( м. Суми,13-17 квітня 2020 р.). – Суми : СНАУ, 2020. – С.161
Короткий огляд (реферат): У наш час усе більше уваги приділяється якісному наданню освітніх послуг. 21 століття – період новітніх технологій, у галузі освіти зокрема. З’являється все більше методик, педагогічних засобів, їх застосування стає масовим. Для дослідження впливу різноманітних вправ на учнів та студентів застосовується психолого-педагогічний експеримент. Його основне завдання полягає у спостереженні за психологічними змінами, які виникають у результаті педагогічного впливу на учня або студента. Тому експеримент застосовують для вивчення процесу формування особистості, поєднуючи психологічні дослідження з педагогічним пошуком для прогнозування та відтворення ефективних форм навчання. Розрізняють два види психолого-педагогічного експерименту: лабораторний (проведення якого потребує спеціального обладнання в лабораторних умовах) та природній (відбувається у повсякденному житті, де піддослідний не повинен відчувати напругу від проведення над ним дослідження). Психолого-педагогічний експеримент є природнім, основна мета якого - формування психічних процесів, особистих якостей, які досліджуються під час навчальної діяльності. Для вдалого перебігу експерименту необхідно змінити умови діяльності та явище, яке досліджується, а потім повторити його. В наше время все больше внимания уделяется качественному предоставлению образовательных услуг. 21 век - период новейших технологий, в области образования в частности. Появляется все больше методик, педагогических средств, их применение становится массовым. Для исследования влияния различных упражнений на учащихся и студентов применяется психолого-педагогический эксперимент. Его основная задача заключается в наблюдении за психологическими изменениями, которые возникают в результате педагогического воздействия на ученика или студента. Поэтому эксперимент применяют для изучения процесса формирования личности, сочетая психологические исследования с педагогическим поиском для прогнозирования и воспроизведения эффективных форм обучения. Различают два вида психолого-педагогического эксперимента: лабораторный (проведение которого требует специального оборудования в лабораторных условиях) и естественный (происходит в повседневной жизни, где подопытный не должен чувствовать напряжение от проведения над ним исследования). Психолого-педагогический эксперимент является естественным, основная цель которого - формирование психических процессов, личных качеств, которые исследуются в ходе учебной деятельности. Для удачного течения эксперимента необходимо изменить условия деятельности и явление, которое исследуется, а затем повторить его.
Опис: Nowadays, more and more attention is paid to the quality of educational services. The 21st century is a period of the latest technologies, in the field of education in particular. There are more and more methods, pedagogical tools, their application is becoming widespread. A psychological and pedagogical experiment is used to study the influence of various exercises on pupils and students. Its main task is to monitor the psychological changes that occur as a result of pedagogical influence on the pupil or student. Therefore, the experiment is used to study the process of personality formation, combining psychological research with pedagogical research to predict and reproduce effective forms of learning. There are two types of psychological and pedagogical experiment: laboratory (which requires special equipment in the laboratory) and natural (occurs in everyday life, where the subject should not feel the stress of conducting research on it). Psychological and pedagogical experiment is natural, the main purpose of which is the formation of mental processes, personal qualities, which are studied during educational activities. For the successful course of the experiment it is necessary to change the conditions of activity and the phenomenon under study, and then repeat it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8742
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко Т. А. Застосування.pdf123,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.