Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, О. С.-
dc.contributor.authorГригоренко, В. Ю.-
dc.contributor.authorТелетов, А. С.-
dc.contributor.authorГригоренко, В. Ю.-
dc.contributor.authorTeletov, A. S.-
dc.contributor.authorGrigorenko, V. Yu.-
dc.date.accessioned2021-06-01T13:05:27Z-
dc.date.available2021-06-01T13:05:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Бренд-менеджмент малого та середнього бізнесу в умовах створення об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. Ю. Григоренко // Бренд-менеджмент : маркетингові технології : тези доповідей IІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 11 червня 2020 р.). – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С. 141-143.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8784-
dc.descriptionІs shown that the formation of the brand of a small and medium business is to focus on the concentrated sale of products or services to a relatively small segment of its customers.uk_UA
dc.description.abstractПоказано, що формування бренду підприємства малого і середнього бізнесу полягає у зосередження зусиль на концентрованому продажі продуктів чи послуг відносно невеликому сегменту своїх покупців. Показано, что формирование бренда предприятия малого и среднего бизнеса состоит в сосредоточении усилий на концентрированной продаже продуктов или услуг относительно небольшому сегменту своих покупателей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв. нац. торг.-екон. ун-тuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмалий і середній бізнесuk_UA
dc.subjectпідприємство малого і середнього бізнесуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмалій и средний бизнесuk_UA
dc.subjectпредприятие малого и среднего бизнесаuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectsmall and medium-sizes businessesuk_UA
dc.subjectthe enterprise of small and medium-sizes businessesuk_UA
dc.titleБренд-менеджмент малого та середнього бізнесу в умовах створення об’єднаних територіальних громадuk_UA
dc.title.alternativeБренд-менеджмент малого и среднего бизнеса в условиях создания объединённых территориальных общинuk_UA
dc.title.alternativeBrand management of small and medium business in the conditions of creation of united territorial communitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf397,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.