Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShumkova, Victoria Igorivna-
dc.contributor.authorШумкова, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorШумкова, Виктория Игоревна-
dc.date.accessioned2021-06-09T08:40:42Z-
dc.date.available2021-06-09T08:40:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationShumkova V. Implementation of Interactive Learning Technologies to the Educational Process [Electronic resource] / V. Shumkova // International Journal of Balkan Studies. – 2020. – Vol. 1. (September). – P. 29-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8867-
dc.descriptionThe article deals with an example of using the Moodle in the study of Marketing research and investment project management. The author reflects how students can use course elements (theoretical training material; multimedia support; practical training material; assignments to individual work; testing) while studying. The author determines that the effectiveness of distance learning is based on the fact that students themselves feel the need for further learning, and are not subjected to pressure from parents, circumstances, the teacher and etc.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається приклад використання Moodle при вивченні маркетингових досліджень та управління інвестиційними проєктами. Автор відображає, як студенти можуть використовувати елементи курсу (теоретичний навчальний матеріал; мультимедійний супровід; практичний навчальний матеріал; завдання до індивідуальної роботи; тестування) під час навчання. Автор визначає, що ефективність дистанційного навчання базується на тому, що студенти самі відчувають потребу в подальшому навчанні і не зазнають тиску батьків, обставин, викладача тощо. В статье рассмотрен пример использования Moodle при изучении маркетинговых исследований и управления инвестиционными проектами. Автор отражает, как студенты могут использовать элементы курса (теоретический учебный материал; мультимедийное обеспечение; практический учебный материал; задания к индивидуальной работе; тестирование) в процессе обучения. Автор определяет, что эффективность дистанционного обучения основана на том, что студенты сами ощущают потребность в дальнейшем обучении, не подвергаются давлению со стороны родителей, обстоятельств, преподователя и т. д.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectdigital learninguk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectцифрове навчанняuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectинтерактивное обучениеuk_UA
dc.subjectцифровое обучениеuk_UA
dc.titleImplementation of Interactive Learning Technologies to the Educational Processuk_UA
dc.title.alternativeВпровадження інтерактивних технологій навчання у навчальний процесuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение интерактивных обучающих технологий в учебный процессuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Shumkova.pdf874,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.