Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorШумкова, Виктория Игоревна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorShumkova, Victoria Igorivna-
dc.date.accessioned2021-06-09T12:42:32Z-
dc.date.available2021-06-09T12:42:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Використання маркетингових можливостей та сильних сторін підприємства для вдосконалення його маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, В. І. Шумкова // Integration of business structures : competition and cooperation : V International scientific-practical conference, (Tbilisi, Georgia, February 19-20, 2021). – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. – Р. 85-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8881-
dc.descriptionOne of the ways to increase the efficiency of marketing management is to determine the main marketing opportunities of the enterprise and develop on their basis the main strategies for the implementation of such opportunities with the further development of the enterprise and the realization of its main goals.uk_UA
dc.description.abstractОдним із способів підвищення ефективності саме управління маркетинговою діяльністю є визначення основних маркетингових можливостей діяльності підприємства та розробка на їх основі головних стратегій для реалізації таких можливостей з подальшим розвитком підприємства та реалізації його основних цілей. Одним из способов повышения эффективности управления маркетинговой деятельностью является определение основных маркетинговых возможностей деятельности предприятия и разработка на их основе главных стратегий для реализации таких возможностей с последующим развитием предприятия и реализации его основных целей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher“Baltija Publishing”uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectсильні сторониuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectвозможностиuk_UA
dc.subjectсильные стороныuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectopportunitiesuk_UA
dc.subjectstrengthsuk_UA
dc.titleВикористання маркетингових можливостей та сильних сторін підприємства для вдосконалення його маркетингової діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeИспользование маркетинговых возможностей и сильных сторон предприятия для совершенствования его маркетинговой деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeThe use of marketing opportunities and strengths of the company to improve its marketing activitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Шумкова В.І..pdf400,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.