Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.date.accessioned2021-06-23T13:23:06Z-
dc.date.available2021-06-23T13:23:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. Multicultural approach to the process of university students’ professional training [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Матеріали І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання студентів іноземних мов у мультикультурному академічному середовищі», (Суми, 17 квітня 2021 р.). – Суми, 2021. – C. 62-64. – Режим доступу : https://science.snau.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/ЗБІРНИК-матеріалів-конференції-1-1.pdf. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9000-
dc.descriptionМультикультурный подход к образованию позволяет преподавателям понять способы, как разнообразные в культурном и языковом плане студенты учатся и сотрудничают среди единого учебного процесса. Он провозглашает не только признание и принятие культурных различий, но также равенство и справедливость. Важно признать и подчеркнуть важность различий, в частности в языке, поскольку они отражают культуру ее носителей. Этот подход поможет студентам с этнической и культурной точки зрения стать уверенными и адаптироваться к учебному процессу, привлекая их к аддитивному подходу к преподаванию, в отличие от дефицитной модели преподавания.uk_UA
dc.description.abstractMulticultural approach to education enables instructors’ comprehension of the ways in which culturally and linguistically diverse students learn and collaborate amid a unified learning process. It proclaims not only recognizing and accepting cultural differences, but also equality and fairness. It is pivotal to admit acknowledging and emphasizing the importance of differences, in particular in language as it reflects the culture of its bearers. This approach will help ethnically and culturally students to become confident and well-adjusted learners, engaging them in an additive approach to teaching as opposed to a deficiency model of teaching. Мультикультурний підхід до освіти дає змогу викладачам зрозуміти способи, як різноманітні в культурному та мовному плані студенти вчаться та співпрацюють серед єдиного навчального процесу. Він проголошує не тільки визнання та прийняття культурних відмінностей, але також рівність та справедливість. Важливо визнати та підкреслити важливість відмінностей, зокрема в мові, оскільки вони відображають культуру її носіїв. Цей підхід допоможе студентам з етнічної та культурної точки зору стати впевненими та добре налаштоватися до навчання, залучаючи їх до адитивного підходу до викладання, на відміну від дефіцитної моделі викладання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectmulticultural approachuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectuniversity studentsuk_UA
dc.subjectмультикультурний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectстуденти університетівuk_UA
dc.subjectмультикультурный подходuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectстуденты университетовuk_UA
dc.titleMulticultural approach to the process of university students’ professional traininguk_UA
dc.title.alternativeМультикультурний підхід до процесу професійної підготовки студентів університетівuk_UA
dc.title.alternativeМультикультурный подход к процессу профессиональной подготовки студентов вузовuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf405,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.