Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.date.accessioned2021-07-07T06:44:27Z-
dc.date.available2021-07-07T06:44:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Мотивація як фактор рушійної сили до навчання [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Одеса, 19–20 лютого 2021р.). – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2021. – С.131-134uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9116-
dc.descriptionIn this article, the author considers the issue of motivation, which is the main driving force of any human activity and professional activity is no exception. Motivation is one of the leading factors in the successful learning of a young person, and hence his professional development. The development of positive learning motivation in students is one of the conditions for personal development and effective training.uk_UA
dc.description.abstractВ даній статті автором розглядається питання мотивації, яка є головною рушійною силою будь-якої діяльності людини і професійна діяльність не є виключенням. Мотивація є одним із ведучих факторів успішного навчання молодої людини, а отже її професійного становлення. Розвиток позитивної навчальної мотивації у студентів є однією з умов розвитку особистості та ефективної професійної підготовки. В данной статье автором рассматривается вопрос мотивации, которая является главной движущей силой любой деятельности человека и профессиональная деятельность не является исключением. Мотивация является одним из ведущих факторов успешного обучения молодого человека, а следовательно ее профессионального становления. Развитие положительной учебной мотивации у студентов является одним из условий развития личности и эффективной профессиональной подготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПівденна фундація педагогікиuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectосновні компонентиuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectосновные компонентыuk_UA
dc.subjectself-educational activityuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmain componentsuk_UA
dc.titleМотивація як фактор рушійної сили до навчанняuk_UA
dc.title.alternativeМотивация как фактор движущей силы обученияuk_UA
dc.title.alternativeMotivation as a driving force for learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тамаркіна О. Л. Мотивація як фактор.pdf293,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.