Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorОсьмук, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorЛіцман, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorШвец, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorОсьмук, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorЛицман, Юлия Владимировна-
dc.contributor.authorShvets, Olga Grigoryevna-
dc.contributor.authorOsmuk, Natalya Grigoryevna-
dc.contributor.authorLitsman, Yuliya Vladimirovna-
dc.date.accessioned2021-07-09T11:15:10Z-
dc.date.available2021-07-09T11:15:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШвець О. Г. Особистісно-орієнтований підхід при організації дистанційного навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Г. Швець, Н. Г. Осьмук, Ю. В. Ліцман // Science and Education a New Dimension. Humnities and Social sciences, 2020. - VIII (42). - Issue: 242, Dec. – P. 48-51uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9146-
dc.descriptionThe highlights of theoretical foundations of the organization of distance learning using the educational platform Modle and the social network Edmodo are covered in the research. Attention is paid to the possibilities of these resources to provide studentcentered learning. On the basis of the authors' own experience, the advantages of each of the platforms are revealed in ensuring the variability of the paths of the cognitive process, organizing formal and informal communication, supporting and accompanying students in the learning process, increasing motivation for learning.uk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні висвітлено теоретичні основи організації дистанційного навчання за допомогою освітньої платформи Мооdle та соціальної мережі Edmodo. Звернуто увагу на можливості вказаних ресурсів щодо забезпечення студентцентрованого навчання. На основі власного досвіду розкрито переваги кожної з платформ у забезпеченні варіативності шляхів пізнавального процесу, організації формального і неформального спілкування, підтримки й супроводу студентів у процесі навчання, підвищення мотивації до навчання. В исследовании освещены теоретические основы организации дистанционного обучения с помощью образовательной платформы Мооdle и социальной сети Edmodo. Обращено внимание на возможности указанных ресурсов по обеспечению студентцентрованого обучения. На основе собственного опыта раскрыто преимущества каждой из платформ в обеспечении вариативности путей познавательного процесса, организации формального и неформального общения, поддержки и сопровождения студентов в процессе обучения, повышения мотивации к обучению.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційне навчання студентівuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтований підхід у навчанні студентів закладів вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітня платформа Мооdleuk_UA
dc.subjectдистанционное обучение студентовuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированный подход в обучении студентов высших учебных заведенийuk_UA
dc.subjectобразовательная платформа Мооdleuk_UA
dc.subjectdistance learning of studentsuk_UA
dc.subjectstudent-centered approach in teaching students of higher educational institutionsuk_UA
dc.subjecteducational platform Modleuk_UA
dc.titleОсобистісно-орієнтований підхід при організації дистанційного навчання студентівuk_UA
dc.title.alternativeЛичностно-ориентированный подход при организации дистанционного обучение студентовuk_UA
dc.title.alternativePersonality-oriented approach in the organization of distance learning of studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець О. Г. Особистісно-орієнтований підхід.pdf373,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.