Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорозенець, Н. С.-
dc.contributor.authorШишенко, І. В.-
dc.contributor.authorБорозенец, Н. С.-
dc.contributor.authorШишенко, И. В.-
dc.contributor.authorBorozenets, N. S.-
dc.contributor.authorShishenko, I. V.-
dc.date.accessioned2021-07-12T08:30:08Z-
dc.date.available2021-07-12T08:30:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБорозенець Н. С. Формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, І. В. Шишенко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - VIII (91). – Issue : 227(May ). - 2020. - С 7-11uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9160-
dc.descriptionThe article demonstrates the necessity of introducing an activity approach in the process of forming the research competence of future agrarian specialists in the study of mathematical disciplines; emphasized on the formation of certain universal educational actions, which are realized in the process of professional training and formation of research competence; the definition of the basic concepts of the activity approach to a certain educational activity is formulated; it is shown that the application of the activity approach is realized on the basis of gradual formation of mental actions; stated that the formation of research competence is possible through problem-based learning, which is a means of differentiated advanced level tasks.uk_UA
dc.description.abstractУ статті продемонстровано необхідність впровадження діяльнісного підходу у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців-аграріїв під час вивчення математичних дисциплін; наголошено на формуванні певних універсальних навчальних дій, які реалізуються в процесі професійної підготовки і формування дослідницької компетентності; сформульовано означення основних понять діяльнісного підходу до визначеної навчальної діяльності; показано, що застосування діяльнісного підходу реалізується на основі поетапного формування розумових дій; зазначено, що формування дослідницької компетентності можливо за допомогою проблемного навчання, засобом якого слугують диференційовані завдання поглибленого рівня. В статье продемонстрировано необходимость внедрения деятельностного подхода в процессе формирования исследовательской компетентности будущих специалистов-аграриев при изучении математических дисциплин; отмечено формировании определенных универсальных учебных действий, которые реализуются в процессе профессиональной подготовки и формирования исследовательской компетентности; сформулировано определение основных понятий деятельностного подхода к определенной учебной деятельности; показано, что применение деятельностного подхода реализуется на основе поэтапного формирования умственных действий; отмечено, что формирование исследовательской компетентности возможно с помощью проблемного обучения, посредством которого служат дифференцированные задания углубленного уровня.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectстуденти-аграріїuk_UA
dc.subjectдеятельностный подходuk_UA
dc.subjectисследовательская компетентностьuk_UA
dc.subjectстуденты-аграрииuk_UA
dc.subjectactivity approachuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectagricultural studentsuk_UA
dc.titleФормування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeФормирование исследовательской компетентности студентов-аграриев в процессе изучения математических дисциплин с позиций деятельностного походаuk_UA
dc.title.alternativeFormation of research competence of agricultural studentsin the process of studying mathematical disciplinesfrom the standpoint of the business approachuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борозенець Н. С. Формування .pdf503,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.