Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorКрекотень, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.date.accessioned2021-07-13T08:06:42Z-
dc.date.available2021-07-13T08:06:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКрекотень О. В. Роль емоційного інтелекту у формуванні іншомовних комунікативних навичок [Електронний ресурс ] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи і Азії : матеріали XXXVIII Міжнародної науково-практичної конференції : збірник наукових праць, ( м. Переяслав, 2021 р.). - Переяслав, 2021. - С. 63-65uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9172-
dc.descriptionRequirements for higher education are increasing from year to year, the level of computer literacy of students is progressing, so the teacher of a foreign language faces the problem of imparting knowledge in such a way that the motivation to learn the language does not disappear. If earlier the method of teaching a foreign language did not provide for the emotional content of learning, now more and more research is devoted to the emotional component. The fact that emotional activity affects the success of human life is confirmed by many scientific developments, so the consideration of a foreign language lesson from this point of view seems appropriate to us. Such a concept as emotional intelligence should be considered from a didactic point of view.uk_UA
dc.description.abstractВимоги до вищої освіти підвищуються з року в рік, рівень комп’ютерної грамотності студентів прогресує, тому перед викладачем іноземної мови постає проблема давати знання таким чином, щоб мотивація до вивчення мови не зникла. Якщо раніше методика навчання іноземної мови не передбачала емоційного контенту навчання, то зараз все більше наукових досліджень присвячується емоційній складовій. Факт, що емоційна діяльність впливає на успішність життєдіяльності людини підтверджений багатьма науковими розробками, тож розгляд заняття з іноземної мови з цієї точки зору нам видається доречним. Таке поняття, як емоційний інтелект, варто розглянути з дидактичної точки зору. Требования к высшему образованию повышаются из года в год, уровень компьютерной грамотности студентов прогрессирует, поэтому перед преподавателем иностранного языка возникает проблема давать знания таким образом, чтобы мотивация к изучению языка не исчезла. Если раньше методика обучения иностранному языку не предусматривала эмоционального контента обучения, то сейчас все больше научных исследований посвящается эмоциональной составляющей. Тот факт, что эмоциональная деятельность влияет на успешность жизнедеятельности человека подтвержден многими научными разработками, поэтому рассмотрение занятия по иностранному языку с этой точки зрения нам представляется уместным. Такое понятие, как эмоциональный интеллект, стоит рассмотреть с дидактической точки зрения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectемоційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectтренінг емоційної компетентностіuk_UA
dc.subjectэмоциональная деятельностьuk_UA
dc.subjectинтеллектuk_UA
dc.subjectтренинг эмоциональной компетентностиuk_UA
dc.subjectemotional activityuk_UA
dc.subjectintelligenceuk_UA
dc.subjectemotional competence traininguk_UA
dc.titleРоль емоційного інтелекту у формуванні іншомовних комунікативних навичокuk_UA
dc.title.alternativeРоль эмоционального интеллекта в формировании иноязычных коммуникативных навыковuk_UA
dc.title.alternativeThe Role of Emotional Intelligence in Foreign Language Skills Creatinguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крекотень О. Роль емоційного інтелекту.PDF307,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.