Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурінний, Олексій Вячеславович-
dc.contributor.authorКуренной, Алексей Вячеславович-
dc.contributor.authorKurinnyi, Oleksii Viacheslavovych-
dc.date.accessioned2021-08-04T10:37:11Z-
dc.date.available2021-08-04T10:37:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКурінний О. В. Освіта дорослих : психологічні та соціально-педагогічні аспекти концепції розвитку системи безперервної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // LVІІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція «Наукові підсумки 2020 року», (Вінниця, 17 грудня 2020 р.). – Вінниця : ВДУ, 2020. – Ч. 1. – С. 214-217.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9335-
dc.descriptionThe actual content of the concept of continuing education is the social determination of its origin. The multifaceted system of causes and contradictions makes it necessary to solve the problem of continuing education. Unprecedented development and variability of technologies, means of production, types and methods of professional activity, official functions make fundamentally new requirements to the nature and content of the employee's qualifications, level of his intellectual, cultural and moral development, require changes in traditional ideas about ways and essence of sociocultural heritage.uk_UA
dc.description.abstractАктуальний зміст концепції безперервної освіти полягає в соціальній детермінації її походження. Багатоаспектна система причин і суперечностей зумовлює постійну необхідність розв’язання проблеми безперервної освіти. Небувалий розвиток і змінність технологій, засобів виробництва, видів і способів професійної діяльності, службових функцій висувають принципово нові вимоги до характеру і змісту кваліфікації працівника, рівня його інтелектуального, культурного і морального розвитку, вимагають зміни традиційних уявлень про способи і суть соціокультурної спадщини. Актуальный смысл концепции непрерывного образования заключается в социальной детерминации ее происхождения. Многоаспектная система причин и противоречий вызывает постоянную необходимость решения проблемы непрерывного образования. Небывалое развитие и изменчивость технологий, средств производства, видов и способов профессиональной деятельности, служебных функций выдвигают принципиально новые требования к характеру и содержанию квалификации работника, уровня его интеллектуального, культурного и нравственного развития, требуют изменения традиционных представлений о способах и суть социокультурной наследия.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВінницький державний університетuk_UA
dc.subjectбезперервна освітаuk_UA
dc.subjectсоціальна детермінаціяuk_UA
dc.subjectкваліфікація працівникаuk_UA
dc.subjectбеспрерывное образованиеuk_UA
dc.subjectсоциальная детерминацияuk_UA
dc.subjectквалификация работникаuk_UA
dc.subjectlife-long educationuk_UA
dc.subjectsocial determinationuk_UA
dc.subjectemployee qualificationuk_UA
dc.titleОсвіта дорослих : психологічні та соціально-педагогічні аспекти концепції розвитку системи безперервної освітиuk_UA
dc.title.alternativeОбразование взрослых : психологические и социально-педагогические аспекты концепции развития образования системы беспрерывного обученияuk_UA
dc.title.alternativeAdult education : psychological and socio-pedagogical aspects of the concept of development of the system of continuing educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf132,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.