Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-08-10T07:22:02Z-
dc.date.available2021-08-10T07:22:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Механізм формування соціально-професійної компетентності студентів нелінгвістичних ВНЗ в процесі навчання іноземній мові [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Молодий вчений : науковий журнал. – Херсон : ТОВ «Видавничий дім «Гельветика», 2018. – № 12 (64). – С. 448-452.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9380-
dc.descriptionThe general model of the mechanism to shape social and professional competence in the process of teaching foreign languages at non-linguistic universities is presented. The problem of selecting the subject-specific content of teaching foreign languages is considered. The main ways of functioning of the model as the development of foreign language communicative competence in the social, cultural and professional areas of communication are defined. The efficiency of the model, on the basis of which social and professional communicative competence is formed, is analyzed. It has been proved that social and professional communicative competence is a means of mastering the social and professional competence of a specialist.uk_UA
dc.description.abstractПодано загальну модель механізму формування соціально-професійної компетентності в процесі навчання іноземним мовам у нелінгвістичних ВНЗ. Представлено проблему відбору предметно-тематичного змісту навчання іноземним мовам. Розглянуто основні шляхи функціонування моделі як розвитку іншомовної комунікативної компетенції в соціокультурній та професійній сферах спілкування. Доведено ефективність моделі, на основі якої формується соціально-професійна комунікативна компетентність. Обґрунтовано, що соціально-професійна комунікативна компетентність є засобом оволодіння власне соціально-професійною компетентністю фахівця. Представлена общая модель механизма формирования социально-профессиональной компетентности в процессе обучения иностранным языкам в нелингвистических вузах. Описана проблема отбора предметно-тематического содержания обучения иностранным языкам. Рассмотрены основные пути функционирования модели как развития иноязычной коммуникативной компетенции в социокультурной и профессиональной сферах общения. Доказана эффективность модели, на основе которой формируется социально-профессиональная коммуникативная компетентность. Обосновано, что социально-профессиональная коммуникативная компетентность является средством овладения собственно социально-профессиональной компетентностью специалиста.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТОВ «Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectсоціально-професійна компетентністьuk_UA
dc.subjectзміст навчання іноземним мовамuk_UA
dc.subjectиноязычная коммуникативная компетенцияuk_UA
dc.subject-профессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectсодержание обучения иностранным языкамuk_UA
dc.subjecta foreign language communicative competenceuk_UA
dc.subjectsocial and professional competenceuk_UA
dc.subjectcontents of foreign language teachinguk_UA
dc.titleМеханізм формування соціально-професійної компетентності студентів нелінгвістичних ВНЗ в процесі навчання іноземній мовіuk_UA
dc.title.alternativeМеханизм формирования социально-профессиональной компетентности студентов нелингвистических вузов в процессе обучения иностранному языкуuk_UA
dc.title.alternativeA mechanism to shape social and professional competence of non-linguistic universities students in the process of teaching a foreign languageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_стаття.pdf524,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.