Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9381
Назва: | Підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови у нелінгвістичному ВНЗ |
Інші назви: | Повышение мотивации студентов к изучению иностранного языка в нелингвистическом вузе Increasing students' motivation to learn a foreign language in a non-linguistic university |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | мотив мотивація іноземна мова мотив мотивация иностранный язык motive motivation foreign language |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови у нелінгвістичному ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Збірник тез доповідей IІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії». – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 135-138. |
Короткий огляд (реферат): | Подано визначення мотивації у контексті основних функцій викладача. Розглянуто базові якості викладача ВНЗ, що сприяють підвищенню мотивації студентів до вивчення іноземної мови. Доведено, що зміст навчання у викладанні іноземної мови повинен бути актуальним і відповідати життєвим потребам студента. Розглянуто основні фактори впливу на формування позитивної мотивації. Запропоновано практичні шляхи підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови. Дано определение мотивации в контексте основных функций преподавателя. Рассмотрены базовые качества преподавателя вуза, способствующие повышению мотивации студентов к изучению иностранного языка. Доказано, что содержание обучения в преподавании иностранного языка должно быть актуальным и отвечать жизненным потребностям студента. Рассмотрены основные факторы влияния на формирование положительной мотивации. Предложены практические пути повышения мотивации студентов при изучении иностранного языка. |
Опис: | The definition of motivation in the context of the main functions of the teacher is given. The basic qualities of the teacher of higher educational establishments, which promote the motivation of students to learn a foreign language, are considered. It is proved that the content of teaching in the process of teaching a foreign language should be relevant and meet the student's life needs. The main factors influencing the formation of positive motivation are considered. Practical ways of increasing the motivation of students in studying a foreign language are offered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9381 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 245,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.