Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9382
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рідель, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ридель, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Ridel, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-10T07:35:31Z | - |
dc.date.available | 2021-08-10T07:35:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Рідель Т. М. Викладач як фактор підвищення мотивації до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Сучасний рух науки : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Дніпро, 1-2 жовтня 2018 р.). – Дніпро, 2018. – С. 535-539. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9382 | - |
dc.description | The concept of "motivation" from the point of view of pedagogical mastery of the teacher and his relation to students is revealed. It is proved that the formation of interest in educational activity depends on the content and organization of pedagogical conditions of students' educational activity. The emphasis is placed on the interaction of the main components in the teaching of foreign languages in non-linguistic universities. The basic stages of the student's needs are highlighted and substantiated. The reasons for reducing the motivation to learn a foreign language by students are determined. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розкрито поняття «мотивації» з точки зору педагогічної майстерності викладача і його ставлення до студентів. Доведено, що формування інтересу до навчальної діяльності залежить від змісту і організації педагогічних умов навчальної діяльності студентів. Акцентовано увагу на взаємодію основних складових у навчанні іноземних мов в нелінгвістичних ВНЗ. Виділено та обґрунтовано основні стадії потреб студента. Визначено причини зниження мотивації до вивчення іноземної мови студентами. Раскрыто понятие «мотивации» с точки зрения педагогического мастерства преподавателя и его отношения к студентам. Доказано, что формирование интереса к учебной деятельности зависит от содержания и организации педагогических условий учебной деятельности студентов. Акцентировано внимание на взаимодействии основных составляющих в обучении иностранным языкам в нелингвистических вузах. Выделены и обоснованы основные стадии потребностей студента. Определены причины снижения мотивации к изучению иностранного языка студентами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | нелінгвістичний ВНЗ | uk_UA |
dc.subject | преподаватель | uk_UA |
dc.subject | учебная деятельность | uk_UA |
dc.subject | нелингвистические вузы | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | learning activities | uk_UA |
dc.subject | non-linguistic universities | uk_UA |
dc.title | Викладач як фактор підвищення мотивації до вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Преподаватель как фактор повышения мотивации к изучению иностранного языка | uk_UA |
dc.title.alternative | The teacher as a factor in increasing the motivation to learn a foreign language | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_2.pdf | 239,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.