Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-08-10T07:35:31Z-
dc.date.available2021-08-10T07:35:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Викладач як фактор підвищення мотивації до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Сучасний рух науки : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Дніпро, 1-2 жовтня 2018 р.). – Дніпро, 2018. – С. 535-539.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9382-
dc.descriptionThe concept of "motivation" from the point of view of pedagogical mastery of the teacher and his relation to students is revealed. It is proved that the formation of interest in educational activity depends on the content and organization of pedagogical conditions of students' educational activity. The emphasis is placed on the interaction of the main components in the teaching of foreign languages in non-linguistic universities. The basic stages of the student's needs are highlighted and substantiated. The reasons for reducing the motivation to learn a foreign language by students are determined.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито поняття «мотивації» з точки зору педагогічної майстерності викладача і його ставлення до студентів. Доведено, що формування інтересу до навчальної діяльності залежить від змісту і організації педагогічних умов навчальної діяльності студентів. Акцентовано увагу на взаємодію основних складових у навчанні іноземних мов в нелінгвістичних ВНЗ. Виділено та обґрунтовано основні стадії потреб студента. Визначено причини зниження мотивації до вивчення іноземної мови студентами. Раскрыто понятие «мотивации» с точки зрения педагогического мастерства преподавателя и его отношения к студентам. Доказано, что формирование интереса к учебной деятельности зависит от содержания и организации педагогических условий учебной деятельности студентов. Акцентировано внимание на взаимодействии основных составляющих в обучении иностранным языкам в нелингвистических вузах. Выделены и обоснованы основные стадии потребностей студента. Определены причины снижения мотивации к изучению иностранного языка студентами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectнелінгвістичний ВНЗuk_UA
dc.subjectпреподавательuk_UA
dc.subjectучебная деятельностьuk_UA
dc.subjectнелингвистические вузыuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectlearning activitiesuk_UA
dc.subjectnon-linguistic universitiesuk_UA
dc.titleВикладач як фактор підвищення мотивації до вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeПреподаватель как фактор повышения мотивации к изучению иностранного языкаuk_UA
dc.title.alternativeThe teacher as a factor in increasing the motivation to learn a foreign languageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_2.pdf239,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.