Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9418
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna | - |
dc.contributor.author | Білоцерковець, Марина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Белоцерковец, Марина Анатолиевна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-12T12:15:49Z | - |
dc.date.available | 2021-08-12T12:15:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Bilotserkovets M. Traditional and heuristic approaches in teaching humanities [Electronic recurs] / M. Bilotserkovets // International scientific and practical conference «Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage» : сonference proceedings, (Baia Mare, Romania, December 21-22, 2018). – Baia Mare, 2018. – P. 138-140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9418 | - |
dc.description | Обновление педагогических подходов в украинском высшем образовании часто отстает от темпов развития цивилизации и социальных требований к образованию. Таким образом, используя эвристический подход, преподаватели и студенты могут извлечь выгоду из внедрения личностно значимого опыта коммуникативной, умственной, эмоциональной, академической деятельности и обеспечения своей готовности к жизни с точки зрения экономического и научного прогресса информационного общества. | uk_UA |
dc.description.abstract | The updating of teaching approaches in Ukrainian higher education often lags behind the pace of civilization development and social requirements for education. Using heuristic approach, teachers and students, therefore, might well profit by the introduction of personally significant experience of communicative, mental, emotional, academic activities and ensures their readiness for life in terms of economic and scientific progress of the informative society. Оновлення підходів до викладання в українській вищій освіті часто відстає від темпів розвитку цивілізації та соціальних вимог до освіти. Завдяки використанню евристичного підходу викладачі та студенти можуть отримати переваги шляхом введення особисто значного досвіду комунікативної, розумової, емоційної, академічної діяльності та забезпечення їх готовності до життя в умовах економічного та наукового прогресу інформаційного суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | humanities | uk_UA |
dc.subject | heuristic education | uk_UA |
dc.subject | personal self-realization | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні дисипліни | uk_UA |
dc.subject | евристична освіта | uk_UA |
dc.subject | особистісна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | гуманитарные дисциплины | uk_UA |
dc.subject | эвристическое образование | uk_UA |
dc.subject | личностная самореализация | uk_UA |
dc.title | Traditional and heuristic approaches in teaching humanities | uk_UA |
dc.title.alternative | Традиційний та евристичний підходи до навчання гуманітарних наук | uk_UA |
dc.title.alternative | Традиционный и эвристический подходы в преподавании гуманитарных наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
BilotserkovetsRomania.pdf | 375 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.