Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.date.accessioned2021-08-12T12:15:49Z-
dc.date.available2021-08-12T12:15:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. Traditional and heuristic approaches in teaching humanities [Electronic recurs] / M. Bilotserkovets // International scientific and practical conference «Pedagogy in EU countries and Ukraine at the modern stage» : сonference proceedings, (Baia Mare, Romania, December 21-22, 2018). – Baia Mare, 2018. – P. 138-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9418-
dc.descriptionОбновление педагогических подходов в украинском высшем образовании часто отстает от темпов развития цивилизации и социальных требований к образованию. Таким образом, используя эвристический подход, преподаватели и студенты могут извлечь выгоду из внедрения личностно значимого опыта коммуникативной, умственной, эмоциональной, академической деятельности и обеспечения своей готовности к жизни с точки зрения экономического и научного прогресса информационного общества.uk_UA
dc.description.abstractThe updating of teaching approaches in Ukrainian higher education often lags behind the pace of civilization development and social requirements for education. Using heuristic approach, teachers and students, therefore, might well profit by the introduction of personally significant experience of communicative, mental, emotional, academic activities and ensures their readiness for life in terms of economic and scientific progress of the informative society. Оновлення підходів до викладання в українській вищій освіті часто відстає від темпів розвитку цивілізації та соціальних вимог до освіти. Завдяки використанню евристичного підходу викладачі та студенти можуть отримати переваги шляхом введення особисто значного досвіду комунікативної, розумової, емоційної, академічної діяльності та забезпечення їх готовності до життя в умовах економічного та наукового прогресу інформаційного суспільства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjecthumanitiesuk_UA
dc.subjectheuristic educationuk_UA
dc.subjectpersonal self-realizationuk_UA
dc.subjectгуманітарні дисипліниuk_UA
dc.subjectевристична освітаuk_UA
dc.subjectособистісна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectгуманитарные дисциплиныuk_UA
dc.subjectэвристическое образованиеuk_UA
dc.subjectличностная самореализацияuk_UA
dc.titleTraditional and heuristic approaches in teaching humanitiesuk_UA
dc.title.alternativeТрадиційний та евристичний підходи до навчання гуманітарних наукuk_UA
dc.title.alternativeТрадиционный и эвристический подходы в преподавании гуманитарных наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BilotserkovetsRomania.pdf375 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.