Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.date.accessioned2021-08-13T07:53:14Z-
dc.date.available2021-08-13T07:53:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. Multimedia projects implementation in the process of heuristic learning foreign languages by students [Electronic recurs] / М. Bilotserkovets // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 20 лютого 2019 р.). – Кропивницький, 2019. – С. 195-197. – Режим доступу : URL:https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2019/m02/maket_2019.pdf. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9421-
dc.descriptionМультимедийные образовательные презентации обеспечивают эффективный импульс обучения, потому что пересмотр учебного материала в основном визуально инициируется, поэтому визуальное представление обеспечивает фактическое срабатывание полной памяти; в долговременную память может входить только структурированная информация, поэтому освоенные знания переносятся из рабочей памяти в долговременную память и приводят к последующему пересмотру. Они способствуют навикам студентов понимать отношение целого к его различным частям, что способствует пониманию.uk_UA
dc.description.abstractMultimedia educational representations provide efficient learning impulse because the revision of learning material is mostly visually triggered, that is why visual representation provides actual triggering of the full memory; only structured information can go into Long Term Memory, so the mastered knowledge transfers from Working Memory into Long Term Memory and leads to the subsequent revision. They facilitate the ability of students to understand the relevance of a whole to its various parts, that fosters comprehension. Мультимедійні освітні презентації забезпечують ефективний імпульс навчання, оскільки перегляд навчального матеріалу здебільшого візуально спрацьовує, тому візуальне подання забезпечує фактичне спрацьовування повної пам'яті; тільки структурована інформація може перейти в довгострокову пам'ять, тому освоєне знання переноситься з робочої пам'яті в довгострокову пам'ять і призводить до подальшого перегляду. Вони полегшують здатність студентів зрозуміти актуальність цілого для різних його частин, що сприяє розумінню.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectmultimedia projectsuk_UA
dc.subjectheuristic educationuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectмультимедійні проектиuk_UA
dc.subjectевристична освітаuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectмультимедийные проектыuk_UA
dc.subjectэвристическое образованиеuk_UA
dc.subjectиностранные языкиuk_UA
dc.titleMultimedia projects implementation in the process of heuristic learning foreign languages by studentsuk_UA
dc.title.alternativeВпровадження мультимедійних проектів у процес евристичного навчання іноземних мов студентамиuk_UA
dc.title.alternativeРеализация мультимедийных проектов в процессе эвристического изучения иностранных языков студентамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_Bilotserkovets.pdf146,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.