Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9649
Назва: Маркетингові ризики в діяльності торговельних підприємств
Інші назви: Маркетинговые риски в деятельности торговых предприятий
Marketing risks in the activities of trade enterprises
Автори: Ковган, Любов Юріївна
Ковган, Любовь Юрьевна
Kovhan, Liubov
Ключові слова: ритейл
маркетингові ризики
стратегія
ритейл
маркетинговые риски
стратегия
retail
marketing risks
strategy
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ковган Л. Ю. Маркетингові ризики в діяльності торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / Л. Ю. Ковган // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів та аспірантів, присвяченої міжнародному дню студента, (Суми, 15-19 листопада 2021 р.). – Суми, 2021. – С. 293.
Короткий огляд (реферат): Для забезпечення ефективного функціонування підприємствам ритейлу в сучасних умовах, необхідно створювати адаптивні до ризиків системи господарювання. Попереджувальна ідентифікація маркетингових ризиків, їх аналіз та оцінка є необхідними заходами в діяльності кожного підприємства. Своєчасно ідентифікований ризик підприємства та стан, до якого він може призвести, дають можливість вибрати необхідну стратегію управління ризиком, формувати прогнози майбутньої діяльності, планувати економічні результати та уникнути небажаних наслідків. Для обеспечения эффективного функционирования предприятиям ритейла в современных условиях необходимо создавать адаптивные к рискам системы хозяйствования. Предупредительная идентификация маркетинговых рисков, их анализ и оценка являются необходимыми мерами деятельности каждого предприятия. Своевременно идентифицированный риск предприятия и состояние, к которому он может привести, позволяют выбрать необходимую стратегию управления риском, формировать прогнозы будущей деятельности, планировать экономические результаты и избежать нежелательных последствий.
Опис: To ensure the effective functioning of retail enterprises in modern conditions, it is necessary to create risk-responsive management systems. Preventive identification of marketing risks, their analysis and assessment are necessary measures in the activities of each enterprise. Timely identified risk of the enterprise and the state to which it can lead, allow you to choose the necessary risk management strategy, make forecasts of future activities, plan economic results and avoid undesirable consequences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9649
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.