Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9650
Назва: Значущість та типи рекламних стратегій в діяльності підприємств
Інші назви: Значимость и типы рекламных стратегий в деятельности предприятий
Significance and types of advertising strategies in the activities of enterprises
Автори: Титикало, Владислав Віталійович
Титикало, Владислав Витальевич
Tytykalo, Vladyslav
Ключові слова: реклама
стратегія
товар
реклама
стратегия
продукт
advertising
strategy
product
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Титикало В. В. Значущість та типи рекламних стратегій в діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Титикало // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів та аспірантів, присвяченої міжнародному дню студента, (Суми, 15-19 листопада 2021р.). – Суми, 2021. – С. 292.
Короткий огляд (реферат): Рекламна стратегія потрібна підприємству задля надання конкретного значення товару в свідомості споживача, що виготовляється для задоволення потреб ринку. В процесі формування рекламної стратегії великого значення має набувати розуміння того, яку властивість продукту або ж послуги повинно донести рекламне повідомлення до своєї цільової аудиторії. Саме рекламна стратегія дозволяє інформувати споживача про конкурентні переваги товару та можливості вирішення нагальних його потреб через споживання рекламованого товару Рекламная стратегия нужна предприятию для формирования конкретного значения товара в сознании потребителя, производимого для удовлетворения потребностей рынка. В процессе формирования рекламной стратегии большое значение должно приобретать понимание того, какое свойство продукта или услуги должно донести рекламное сообщение до своей целевой аудитории. Именно рекламная стратегия позволяет информировать потребителя о конкурентных преимуществах товара и возможностях решения его потребностей через потребление рекламируемого товара.
Опис: The advertising strategy is necessary for the enterprise in order to give a specific value of the product in the minds of consumers, which is made to meet market needs. In the process of forming an advertising strategy, it should be important to understand what property of the product or service should convey the advertising message to its target audience. It is the advertising strategy that allows to inform the consumer about the competitive advantages of the product and the ability to address its urgent needs through the consumption of the advertised product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9650
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.