Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатольевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.date.accessioned2022-01-24T11:58:00Z-
dc.date.available2022-01-24T11:58:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Підходи до формування вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали п’ятої Міжнародній науково-практичної інтернет-конференції, (Харків, 26-30 квітня 2021 р.). – Харків, 2021. – С. 232-238. – Режим доступу : http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/17181. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9655-
dc.descriptionThe problem of lack of holistic, well-formed and well-chosen strategies for the development of domestic enterprises, their marketing activities can be solved by transferring the functions of formation and selection of strategies for enterprise development to marketing services or departments, specialists with appropriate methodological and practical knowledge. The considered methodological approaches can be used by domestic enterprises in practice, as they are effective tools in the formation and selection of enterprise development strategy, as well as a corrective lever in the strategic decision-making process within corporate and functional, including marketing strategies.uk_UA
dc.description.abstractПроблема відсутності цілісних, грамотно сформованих та обґрунтовано обраних стратегій розвитку вітчизняних підприємств, їх маркетингової діяльності може бути вирішена за умови передачі функцій формування та вибору стратегій розвитку підприємств до маркетингових служб чи відділів, фахівцям з належними методичними та практичними знаннями. Розглянуті методичні підходи вітчизняні підприємства можуть використовувати у практичній діяльності, оскільки вони є дієвими інструментами при формуванні та виборі стратегії розвитку підприємств, а також коригуючим важелем в процесі прийняття стратегічних рішень в межах корпоративної та функціональних, в тому числі й маркетингових стратегій. Проблема отсутствия целостных, грамотно сформированных и обоснованно выбранных стратегий развития отечественных предприятий, их маркетинговой деятельности может быть решена при передаче функций формирования и выбора стратегий развития предприятий в маркетинговые службы или отделы, специалистам с надлежащими методическими и практическими знаниями. Рассмотренные методические подходы отечественные предприятия могут использовать в практической деятельности, поскольку они являются действенными инструментами при формировании и выборе стратегии развития предприятий, а также корректирующим рычагом в процессе принятия стратегических решений в рамках корпоративной и функциональных, в том числе и маркетинговых стратегий.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне рішенняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectстратегическое решениеuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic decisionuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.titleПідходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeПодходы к формированию и выбору стратегий маркетинговой деятельности предприятийuk_UA
dc.title.alternativeApproaches to the formation and selection of strategies of marketing activities of enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.