Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9969
Назва: Перспективи маркетингу в публічному управлінні об’єднаними територіальними громадами
Інші назви: Перспективы маркетинга в публичном управлении объединенными территориальными громадами
Features of Marketing in Public Administration of United Territorial Communities
Автори: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Teletov, Alexandr Sergeevich
Ключові слова: маркетинг
публічне управління
об’єднана територіальна громада
маркетинг
публичное управление
объединенная территориальная громада
marketing
public administration
united territorial community
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНУ
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. Перспективи маркетингу в публічному управлінні об’єднаними територіальними громадами [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Тези доповідей ХVI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», (16-18 грудня 2021 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 115-118.
Короткий огляд (реферат): Пояснено, що в умовах ринкової економіки менеджмент, публічне управління, комунікації невіддільні від маркетингу. Наголошено на необхідності моніторингу того чи іншого середовища та опитування громадськості з соціально-економічних та політичних питань. Показано, що комплекс маркетингу можна застосувати до багатьох складових публічного управління. Объяснено, что в условиях рыночной экономики менеджмент, публичное управление, коммуникации неотделимы от маркетинга. Отмечено необходимость мониторинга той или иной среды и опроса общественности по социально-экономическим и политическим вопросам. Показано, что комплекс маркетинга применим ко многим составляющим публичного управления.
Опис: It is explained that in a market economy, management, public administration, communications are inseparable from marketing. Emphasis is placed on the need to monitor the environment and survey the public on socio-economic and political issues. It is shown that the marketing MIX can be applied to many components of public administration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9969
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf208,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.