Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorТєлєтова, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorТелетов, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorТелетова, Светлана Григорьевна-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.contributor.authorTeletova, Svetlana Grigorievna-
dc.date.accessioned2022-07-26T05:57:39Z-
dc.date.available2022-07-26T05:57:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Роль вербальних комунікацій у створенні та просуванні брендів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, (December, 2021). – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – C. 65-68. – Режим доступу : https://wseh.pl/pl/publikacje/marketing-innovations-innovations-marketing-2021.html?fbclid=IwAR0RkJE2uAiCWjiLnBIVizJEPoM4NX0ZOv73GztLtfdsAcE90P7OprDrWRY. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9981-
dc.descriptionIt is shown that the formation and communicative development of the brand is a priority of companies producing goods and services. Innovative verbal tools that help create and promote brands to the consumer are listed.uk_UA
dc.description.abstractПоказано що формування та комунікативний розвиток бренду є пріоритетним завданням компаній-виробників товарів та послуг. Перераховано інноваційні вербальні засоби, що допомагають створенню та просуванню брендів до споживача. Показано, что формирование и коммуникативное развитие бренда является приоритетной задачей компаний-производителей товаров и услуг. Перечислены инновационные вербальные средства, помогающие в создании и продвижении брендов к потребителю.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherWSEHuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectвербальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectвербальний текстuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectвербальные коммуникацииuk_UA
dc.subjectвербальный текстuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectverbal communicationsuk_UA
dc.subjectverbal textuk_UA
dc.titleРоль вербальних комунікацій у створенні та просуванні брендівuk_UA
dc.title.alternativeРоль вербальных коммуникаций в создании и продвижении брендовuk_UA
dc.title.alternativeThe Role of Verbal Communication in Creating and Promoting Brandsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf308,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.