Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorТєлєтов, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorТелетов, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorТелетов, Дмитрий Александрович-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.contributor.authorTeletov, Dmitry Alexandrоvich-
dc.date.accessioned2022-07-26T10:41:41Z-
dc.date.available2022-07-26T10:41:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Застосування нових ІТ-методів у маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Д. О. Тєлєтов // Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, (December, 2021). – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – Р. 170-173. – Режим доступу : https://wseh.pl/pl/publikacje/marketing-innovations-innovations-marketing-2021.html?fbclid=IwAR0RkJE2uAiCWjiLnBIVizJEPoM4NX0ZOv73GztLtfdsAcE90P7OprDrWRY. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9995-
dc.descriptionIt is shown that the neural network can supplement or replace traditional marketing methods. The two main advantages of neural networks over other prediction algorithms are presented. It is explained that expert systems can be created on the basis of neural networks.uk_UA
dc.description.abstractПоказано, що нейронна мережа може доповнити або замінити традиційні маркетингові методи. Наведено дві основні переваги нейронних мереж над іншими алгоритмами прогнозування. Пояснено, що на основі нейронних мереж можна створювати експертні системи. Показано, что нейронная сеть может дополнить или заменить традиционные методы маркетинга. Приведены два основных преимущества нейронных сетей над другими алгоритмами прогнозирования. Объяснено, что на базе нейронных сетей можно создавать экспертные системы.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherWSEHuk_UA
dc.subjectIT-технологіїuk_UA
dc.subjectнейронні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectIT-технологииuk_UA
dc.subjectнейронные сетиuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectIT-technologiesuk_UA
dc.subjectneural networksuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.titleЗастосування нових ІТ-методів у маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeПрименение новых IT-методов в маркетинговой деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeApplication of New IT Methods in Marketing Activitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf318,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.