Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Використання матричних методів в оцінюванні організації маркетингового планування діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Застосування інструментарію стратегічного маркетингу в обгрунтуванні вибору напряму діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Стратегічна значущість запровадження мотиваційного механізму в закладах охорони здоров’яМуштай, Валентина Анатоліївна; Бугаєнко, Владислав Олександрович; Муштай, Валентина Анатольевна; Бугаенко, Владислав Александрович; Mushtai, Valentyna; Buhaienko, Vladyslav
2021Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Стратегічний розвиток як основа забезпечення конкурентних переваг підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Механізм формування стратегічних напрямів стаблізації та розвитку підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Особливості стратегічного маркетингового планування на підприємствахМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna