Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9655
Назва: Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств
Інші назви: Подходы к формированию и выбору стратегий маркетинговой деятельности предприятий
Approaches to the formation and selection of strategies of marketing activities of enterprises
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатольевна
Mushtai, Valentyna
Ключові слова: стратегія
стратегічне рішення
розвиток
стратегия
стратегическое решение
развитие
strategy
strategic decision
development
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Підходи до формування вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали п’ятої Міжнародній науково-практичної інтернет-конференції, (Харків, 26-30 квітня 2021 р.). – Харків, 2021. – С. 232-238. – Режим доступу : http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/17181. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Проблема відсутності цілісних, грамотно сформованих та обґрунтовано обраних стратегій розвитку вітчизняних підприємств, їх маркетингової діяльності може бути вирішена за умови передачі функцій формування та вибору стратегій розвитку підприємств до маркетингових служб чи відділів, фахівцям з належними методичними та практичними знаннями. Розглянуті методичні підходи вітчизняні підприємства можуть використовувати у практичній діяльності, оскільки вони є дієвими інструментами при формуванні та виборі стратегії розвитку підприємств, а також коригуючим важелем в процесі прийняття стратегічних рішень в межах корпоративної та функціональних, в тому числі й маркетингових стратегій. Проблема отсутствия целостных, грамотно сформированных и обоснованно выбранных стратегий развития отечественных предприятий, их маркетинговой деятельности может быть решена при передаче функций формирования и выбора стратегий развития предприятий в маркетинговые службы или отделы, специалистам с надлежащими методическими и практическими знаниями. Рассмотренные методические подходы отечественные предприятия могут использовать в практической деятельности, поскольку они являются действенными инструментами при формировании и выборе стратегии развития предприятий, а также корректирующим рычагом в процессе принятия стратегических решений в рамках корпоративной и функциональных, в том числе и маркетинговых стратегий.
Опис: The problem of lack of holistic, well-formed and well-chosen strategies for the development of domestic enterprises, their marketing activities can be solved by transferring the functions of formation and selection of strategies for enterprise development to marketing services or departments, specialists with appropriate methodological and practical knowledge. The considered methodological approaches can be used by domestic enterprises in practice, as they are effective tools in the formation and selection of enterprise development strategy, as well as a corrective lever in the strategic decision-making process within corporate and functional, including marketing strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9655
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.